קבוצת קניוני ישראל פורצת דרך ומשיקה לראשונה בישראל מגזין לייף סטייל חדשני, 'שופינג ישראלי', בפורמט מהודר שייצא לאור מדי חודש החל מחודש אוגוסט הקרוב ומיועד לקהל הצרכנים של כלל קניוני הקבוצה בכל רחבי הארץ. המגזין, שיחולק חינם בקניוני הקבוצה ולכ-500 אלף בתי אב בארץ, יכלול 68 עמודי תוכן שישלבו צרכנות, אופנה ופנאי כמו שנהוג במגזינים הגדולים בעולם.
'שופינג ישראלי' – מגזין לייף סטייל חדש ומהודר מבית היוצר של קבוצת קניוני ישראל ישנה את פני ענף השיווק, הפרסום והקימעונאות בישראל, וייצא לאור בחודש אוגוסט הקרוב. המגזין, שייצא במהדורה חודשית וידידותית לשימוש, יכיל בצורה מפורטת וחווייתית, על גבי 68 עמודי תוכן ובפורמט 4A, את מגוון הפעילויות, האטרקציות, המבצעים וההטבות האטרקטיביים ביותר שמחכים לקהל הצרכנים בכל אחד מקניוני הקבוצה הפרוסים ברחבי הארץ. המגזין, שעל תכניו אמונה העיתונאית-סטייליסטית גילי סיון-כהן, יחשוף לעיני הצרכן מידע על כל פעילויות קניוני הקבוצה לאורך חודש שלם, כפי שנהוג במגזינים הגדולים בעולם, ויאפשר לרשתות השיווק והמפרסמים לבלוט במסרים שלהם ולהשפיע על הצרכן.
לאחר פיילוט מוצלח מאוד שבוצע בחודש יוני האחרון בקניוני השפלה של הקבוצה (חונים קונים, רחובות, קניותר, אשדוד ובילו סנטר), יוצאת קבוצת קניוני ישראל במהדורת קיץ מיוחדת וגדולה של המגזין, שיופץ בחינם בתפוצה ארצית עד חודש אוגוסט הקרוב בתוך הקניונים ולקהל יעד של עד 500 אלף בתי אב בישראל.
לדברי אילנית גריוביץ'-ברגר, סמנכ"ל השיווק של קבוצת "קניוני ישראל", "עולם המדיה הספיד את הפרינט והעיתונות הכתובה, בהצביעו בצדק על הרשתות החברתיות ועולם האינטרנט בכללותו כחלופה מודרנית ואפקטיבית. אולם, במקרים רבים קיים יתרון ברור למדיה הכתובה – המוצר מגיע עד בית הלקוח, משדר נוכחות ומציע תוכן פנאי הפרוס על חודש שלם. דבר זה מבטיח חשיפה מקסימאלית ואורך חיי מדף ארוכים כפי שנהוג במגזינים הגדולים בעולם".
עוד הוסיפה גריוביץ', כי "השקת המגזין מטרתה לשמור על הקשר החם של קבוצת קניוני ישראל עם כלל לקוחותיה באשר הם ולהביא עד לפתח ביתם, ובתוך הקניונים, את הפעילות הקהילתית, המבצעים, ההזדמנויות והחדשות הצרכניות המחכות להם מדי חודש בקניוני הקבוצה. גם עבור המפרסמים מדובר במדיה אולטימטיבית ואפקטיבית, היות ובפרסום אחד מובטחת להם ההצלחה".