משרד פרסום מקאן וואלי, המספק שירותים לעסקים קטנים ובינוניים מכל רחבי הארץ, משיק מהלך מקורי וראשון מסוגו לטובת ליימן שליסל, יבואנית ומשווקת מותג השוקולד ריטר ספורט (Ritter Sport), בהיקף של כמיליון ש"ח.
במסגרת המהלך תוצב בימי חוה"מ סוכות קוביית משחק ענקית של שוקולד ריטר ספורט בנמל תל אביב, ותציע פעילות חווייתית ומקורית למבקרים. במקביל יעלה הקמפיין גם ברחבי האינטרנט ובפייסבוק ובמרכזו תוצע אפליקציית משחק של קוביית ריטר, אשר תזמין את הגולשים לנסות ולזכות בעשרות פרסים.
קרדיטים:
מנהלת חטיבת מותגים ליימן שליסל, יעל זהבי
מנהלת מותג ריטר ספורט קרין זיו
עמי אלוש, סמנכל קריאטייב, , טל שוויגר- רעיון – קראייטיב דיגיטל
כפיר ראובני- ארט, אליעד פרידמן- קופי, מנהלת לקוחות- טליה אטיאס, קד"מ חברת פפוש- אוראל ניזרי, מנהלת עמוד פייסבוק- ליבי טישלר, רועי רויז- ניהול פרויקטים, שירי חנוך- קופי,
אסף בן יהודה- מדיה