קווין רוברטס סיפר בכנס על האסטרטגיית "Love Marks" הגורסת שרק חיבור רגשי עמוק בין הצרכן למותג, יקדם את המותג. הכנס נערך בתיאטרון יהלום, מתחם הבורסה, רמת-גן.
לטענת רוברטס, "כצרכנים אנחנו חשופים יותר ויותר למסרים פרסומיים ורק אם המסר יצליח להגיע לליבנו ולרגשות שלנו, ניפתח ונקבל אותו .רוברטס ציין את חברת סייקל מדיה המפרסמת על גבי תלת אופן כדוגמא לגירוי והחדשנות בתחום פרסום חוצות נייד.
סאצ'י &סאצ'י -היא אחת מסוכנויות הפרסום הגדולות בעולם – מיוצגת בישראל על ידי משרד הפרסום באומן בר ריבנאי.