קווין רוברטס, נשיא "סאצ'י אנד סאצ'י" הבינ"ל :"המיתוג הוא נחלת העבר". מה הלאה?

לרגל השקת המהדורה העברית של ספרו "סימני-אהבה" – Lovemarks , הגיע לישראל גורו השיווק קווין רוברטס, נשיא תאגיד הפרסום הבינ"ל "סאצ'י אנד סאצ'י" באמצעות פרסום באומן בר ריבנאי, נציגי החברה בישראל. הספר "סימני אהבה", פרי עטו, זכה להצלחה אדירה ברחבי העולם, עד כה תורגם ל- 15שפות והוצא לאור ב- 17 מדינות.



על פי רוברטס, אהבה יכולה לשנות עסקים ומותגים להצעידם לעבר עתיד יציב יותר, האהבה היא הדרך קדימה בעולם העסקים. ב"סימני אהבה", ספר פורץ דרך בתחום פילוסופיית העסקים, מתאר רוברטס את המסע ממוצרים לסימנים רשומים ומהם למותגים, את הצורך לעלות שלב נוסף – אל סימני האהבה.



הספר קורא תיגר על תפיסת העולם השיווקית הרואה במיתוג אבן יסוד. ניתוחו הביקורתי והמרענן של רוברטס מרתק וטיעונו ברור וישיר: למותגים פשוט "נגמר המיץ". הפתרון שמציע רוברטס: מוצרים וחוויות שמסוגלים ליצור קשרים רגשיים ארוכי טווח עם צרכנים.



הרעיון הבסיסי הוא שסימני אהבה נמצאים בבעלות הצרכנים , לא החברות. ספר זה מראה שלא רק אשפי עסקים, אלא גם אותם יחידים שרוברטס מכנה "צרכנים נלהבים", יכולים לעצב את עתידו של עולם המסחר.



רעיון "סימני האהבה" פורץ את גבולותיהם של ספרי העסקים המסורתיים, שכן מציע את התשובה לאחת השאלות העויינות ביותר בעולם העסקים כיום: מה עושים לאחר שלב המיתוג?




ליבת הרעיון של "סימני אהבה" מציעה למותגים הגדולים הרוצים לשרוד לעורר בצרכנים תחושת נאמנות שמעבר להיגיון. זוהי הדרך היחידה שבה יוכלו להבדיל את עצמם ממיליוני "המותשים" . הסוד הוא שימוש במסתורין, בחושניות ובאינטימיות. מחויבות נלהבת לשלוש תפיסות רבות עוצמה יוצרות את סימן האהבה, שהוא העתיד שמעבר למותגים.



הספר כולל תובנות בלעדיות של מנהיגים בתחום העסקים, רעיונאים יצירתיים, אנשים ואמנים, ביניהם: סנדרה דאסון, ססיליה דאן, מלקולם גלדוול, קליר האמיל, מסאו אנאוו, יושיאו אישיזקה, מריס לוי, ארנו פנזיאס, טים סנדרס, ג'ים סטנגל ואלן וובר.



"סימני אהבה : העתיד שמעבר למיתוג" זכה ל פרסום מוקדם בניו יורק ב-12 בפברואר 2004 המוצא לאור של מגזין ה"ניו יורקר", דיוויד קארי מספר כי: " ראיתי את העתיד של המיתוג והעתיד נקרא סימני אהבה . הרמה הגבוהה ביותר של המיתוג הוא סימן אהבה , כאשר המותג לוכד את האהבה והחיבה של הצרכנים שלו".



סאצ'י אנד סאצ'י היא חברת תקשורת ופרסום מהמובילות בעולם, עם מחזור שנתי של 7 מיליארד דולר וצוות המונה 7,000 איש ב-82 מדינות ברחבי העלם . בין לקוחות החברה נמנים למעלה מ- 50 המותגים המובילים בעולם.



במסגרת השקת הספר יזמו "באומן בר ריבנאי" בשיתוף עם "בני מורן הפקות" תערוכת צילומים ייחודית בשם "סימני-אהבה ישראליים", בהשתתפות צלמים מקצועיים, סטודנטים וחובבי צילום מכל הארץ.



התערוכה מציגה 70 עבודות צילום שהצליחו לבטא את הישראליות בקונספט התיאורייה "סימני אהבה" שפותחה בחברת הפרסום סאצ'י אנד סאצ'י העולמית. פרסום באומן בר ריבנאי, נציגי החברה בישראל, יזמו את הפרוייקט במטרה להעלות על נס את "סימני-האהבה" המקומיים המדגישים את המשותף והמקרב בחברה הישראלית, להעשיר את התרבות המקומית ולתמוך באמנות הצילום.



אוצר התערוכה הינו רוני סופר, צלם ועורך "קונטקט" – כתב העת הישראלי לצילום .


התערוכה תוצג החל מתאריך 15.12.05 ועד לתאריך 15.1.06 בגלריית בית בנמל (בית קום איל פו) בנמל תל אביב .



בתום התערוכה, תתקיים מכירה פומבית של העבודות והכנסותיה יוקדשו למימון פעילותה של עמותת "תפוח", הפועלת לצמצום הפער הדיגיטאלי בישראל.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
 משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח