מותג קוטקס משיק קמפיין דיגיטלי נוסף בכיכובה של דמות הרשת תותית. בקמפיין המתגייסות החדש של קוטקס המותג מתחבר לעונת הגיוס הקרובה של קיץ 2016 על מנת לפנות למתגייסות טריות וחיילות, תותית פונה לקהל היעד בז'רגון ההומוריסטי ובמראה הצבעוני ומספרת להן על הערכה החדשה של קוטקס – רש"ב:ראששקטבמחזור.
ערכת רש"ב מכילה – מארז תחבושות קוטקס בגודל מלא וצ'יפ בלעדי שתפקידו לסייע למתגייסת בשמירה על פריטים שחשוב לה לא לאבד . מחברים חלק אחד מהצ'יפ לכיס ואת החלק שני לפריט שלא רוצים לאבד וברגע ששני החלקים מופרדים הצ'יפ מצפצף ומתריע. מי שתרצה להזמין את הערכה תועבר בעזרת קליק אחד מהסרטון לדף נחיתה בו היא תוזמן למלא פרטים ולקבל את הערכה לביתה באמצעות שליח בעלות -29.90 ₪ בלבד.
הרעיון התקשורתי מאחורי המהלך הוא להציע למתגייסות טריות ערכה שתעניק להן ראש שקט במחזור גם בזמן הטירונות והשירות בצה"ל ע"י שני מרכיבי הערכה.
התחבושת של קוטקס תעזור להן להימנע מפספוסים בזמן המחזור ותשקיט את הרעש הפנימי שנוצר עקב החששות של קבלת מחזור בימי הטירונות ובנוסף הצ'יפ הייחודי שיעזור למתגייסת/החיילת לא לאבד את הפריטים החשובים לה.
בנוסף לערכה קוטקס משיקה מהלך חדשני המיועד לקהל המתגייסות בשם "בוט תותית" – זהו בוט שיושב בפייסבוק ובו יוכלו הגולשות לנהל שיחה מהנה והומוריסטית עם דמותה של תותית על כל שעולה על רוחן בדגש על טיפים ועצות לייפסטייל למתגייסת. השיחה תכלול תמונות של תותית, אייקונים, גיפים ותגובות וידאו משעשעות. הגולשות יוכלו להגיע לבוט דרך מיניסייט רכישת הערכה ודרך עמוד הפייסבוק של קוטקס.
גיתית פישר בת ה – 29, בוגרת בית הספר למשחק "בית צבי", היא אחת מתופעות הרשת הנצפות ביותר בשנה האחרונה, כאשר סרטונים שהעלתה גרפו מאות אלפי צפיות לסרטון. בימים אלה משתתפת פישר בתוכנית הטלוויזיה "זה המצב" ב"רשת" (כותבת ומשחקת).