קום איל פו מיתגה את רכביה עם המותג "נשים קונות מנשים"- מדריך ארצי לעסקי נשים

בית האופנה "קום איל פו" הוקם בשנת 1987, כאשר תפיסתו השיווקית נגזרה מתוך אמונה בקידום נשים בחברה הישראלית. מיתוג הרכבים הוא חלק מקמפיין תקשורתי ופרסומי המלווה את הוצאת המדריך הארצי לעסקי נשים – הראשון מסוגו בישראל. חברת קום איל פו יזמה ומימנה את הוצאת המדריך בסך של 180,000 ₪.

אולי יעניין אותך

DECATHLON BRAND ID (1)
קירות משרד

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף