חברת קונדומי R3 יצאה בקמפיין חדש באתר הספורט ONE בהיקף כספי של 200.000 שקלים. הקמפיין מבית היוצר של Websense ומשרד הפרסום "גליקמן- נטלר סמסונוב", ילווה בסיסמה "תרגיש כל כך טוב שתשכח שאני שם". הקמפיין עלה לאוויר בשבוע הראשון של משחקי המונדיאל ב 9.6, ימשך עד אחרי משחק הגמר ויכלול משחק כדורגל וירטואלי.
במסגרת המשחק הגולש, בתפקיד השוער בצורת קונדום, אמור לבלום את הכדורים הנבעטים לשער באופן אוטומטי. הגולש יכול לבחור איזה קונדום (שוער) הוא רוצה להיות, ממגוון קונדומי R3. המתמודד שיחסום הכי הרבה כדורים יזכה בפרס – קונדומי R3 לשנה שלמה.