קונטקט, המספקת מגוון תכנים ושירותי ערך מוסף בסלולר, תקים את מועדון הלקוחות של רשת "ילדותי"

חברת קונטקט (לשעבר: תטיס תקשורת), המספקת מגוון תכנים ושירותי ערך מוסף בסלולר, חתמה על הסכם להקמת והפעלת מועדון הלקוחות של רשת בגדי התינוקות והילדים ילדותי, המונה 12 סניפים ברחבי הארץ עם עשרות אלפי לקוחות. ילדותי מצטרפת ליותר מ- 50 לקוחות נוספים שקונטקט מנהלת עבורם את מועדוני הלקוחות.



קונטקט תספק לילדותי סל שירותים עסקיים בניהול קשרי לקוחות, המבוססים על פלטפורמת הסלולר. במסגרת ההסכם קונטקט תתפעל את מועדון הלקוחות של ילדותי, החל מאיסוף המידע בנקודת המכירה, בניית מאגר נתונים, טיפול בכרטיסי חבר, עדכון הקופות הממוחשבות, ניהול קמפיינים באמצעות SMS, דואר אלקטרוני ודואר רגיל ועוד.



ערן פפר, מנכ"ל קונטקט, אומר כי באמצעים מתקדמים ניתן כיום לאפיין כל לקוח באשר הוא עד לרמת הפרטים הקטנים, כגון: מספר הילדים שיש לו, פריטי הלבוש המועדפים עליו, מקום הקנייה המועדף עליו, השעות הנוחות עבורו לביצוע קניות וכד' – וכך למקד את מאמצי השיווק בסלולר ובאמצעים נוספים משלימים. "הקמת מועדון הלקוחות של ילדותי יאפשר שימוש במאגר לקוחות אפקטיבי גם בקרב חברות נוספות בתחום", אומר פפר.



לדברי אלון לוין, מנהל תחום מועדוני לקוחות בקונטקט, בהסכם עם ילדותי גלום פוטנציאל אדיר שכן מועדון הלקוחות האיכותי שיוקם עבור ילדותי ישמש כלי שיווקי פוטנציאלי לשיתופי פעולה עם רשתות נוספות הפונות לקהל יעד דומה.

אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים