קונצרן L'ORÉAL העולמי משיק בישראל את מותג טיפוח העור GARNIER


גרנייה- המותג השני בגודלו בקונצרן לוריאל, משווק ב-120 מדינות ברחבי העולם ומציע 25 סדרות בקטגוריות טיפוח עור הפנים, גוף, שיער, שמש וטואלטיקה, מושק היום רשמית בישראל.


המותג יימכר ברחבי הארץ ברשתות הפארם, המשביר החדש לצרכן, רשת אפריל, רשתות המזון ובפרפומריות נבחרות. עד סוף 2006 יימכר ב-400 נקודות מכירה, וב- 2007 תגדל ההפצה ב- 30% .



לדברי אלי שגיב, מנהל חטיבת מוצרי צריכה, לוריאל ישראל: "המותג גרנייה פונה לקהל יעד של נשים בעלות סגנון חיים עכשווי עם מודעות לבריאות, טרנדים בתחום האופנה ולייף סטייל. גרנייה מעניק פתרונות למגוון הצרכים של הלקוחה הישראלית וקהלי מטרה שונים תוך כדי שאנו מביאים לה את מהפכת ה- Well Being בתחום הטיפוח. המותג גרנייה הוא מוביל בעולם בחיבור בין ערכי בריאות וקוסמטיקה". עוד הוסיף שגיב כי "אסטרטגיית החדרת המותג תתנהל על פי הגישה של 360 מעלות קרי פנייה לקהלי יעד בכל ערוצי השיווק והתקשורת".



הסדרה הראשונה בתחום טיפוח העור המושקת בישראל היא סדרת נוטרישניסט. השקת סדרת נוטרישניסט של גרנייה תלווה בפרסום רחב היקף: קמפיין טלוויזיה בערוצים 2, 10 ו-9 שיכלול סרטון פרסומת של 30 שניות ו-20 שניות ויוקרן במשך 3 שבועות. סיסמת הקמפיין: "נוטרישניסט- סדרת טיפוח לעור הפנים להאטת תהליך הזדקנות העור, המבוססת על מרכיבים תזונתיים: אומגה3+6 ומגנזיום". בנוסף יתנהל הקמפיין בעיתונות הארצית, מגזינים נשיים, קמפיין אינטרנט הכולל את סרט הפרסומת ושילוט חוצות.



מסע קידום המכירות להשקת המותג בנקודות המכירה יחל בחודש נובמבר 2006, וילווה בייעוץ בנקודות המכירה על ידי צוות דיילות של גרנייה שעברו הכשרה מקצועית בהתאם למערך ההדרכה הבינלאומי, יועצים מומחים בתחום התזונה והדרמטולוגיה, הקמת מתחמי "יופי ובריאות", מיתוג מקומות בילוי ויצירת באזז תקשורתי. בנוסף, בחודש נובמבר 2006 תושק "ניידת גרנייה" (לחודש אחד), אשר תחשוף בפני הקהל הרחב את המותג גרנייה וערכיו ותציע למבקרים טיפולים ואבחוני עור ללא תשלום. "ניידת גרנייה" תסתובב ברחבי הארץ ותתמקם בנקודות מרכזיות בכל עיר.



נקודות המכירה ברחבי הארץ יעוצבו בצבעי שחור וירוק המסמלים את ערכי סדרת טיפוח העור המובילה את ההשקה- נוטרישניסט (הגוון השחור מסמל את הטכנולוגיה והירוק את המרכיבים הטבעיים). מוצרי גרנייה ישווקו ברחבי הארץ ברשתות הפארם, המזון, המשביר החדש לצרכן רשת אפריל ובפרפומריות נבחרות.

אולי יעניין אותך

עודד טהורי צילמה אפרת קופר
los arango blancoלוס אראנגו טקילה בלאנקו מחיר 159
pizza_box
דרמה פילינג דר להבית אקרמן 260שח במקום 300 שח מחיר השקה צילום טל טרי (1)
שיר הלפרן אורי זיקרי ושיראל ברגר צילום אמילי ויסמן (2)
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר