קוקה קולה בפעילות יצירתית עבור צרכניה

חברת קוקה-קולה ישראל יוצאת בפעילות יצירתית עבור צרכניה ובשבועות הקרובים יופיעו עשרות השמות הפרטיים הפופולאריים ביותר בישראל על גבי המוצרים של שלושת מותגי משפחת קוקה-קולה: Diet Coke, Coca-Cola ו- Coca-Cola Zero.


הפעילות, תחת השם: "Enjoy Coca-Cola With" (ליהנות מקוקה-קולה עם) תאפשר לכל אחד לרכוש בקבוק חצי ליטר, פחית, או בקבוקי ליטר וחצי של מוצרי החברה אשר על גבי התווית יופיע שמו או שמות בני משפחתו או מכריו.


לדברי אלון זמיר, סמנכ"ל השיווק של קוקה-קולה: "אנו שמחים להעניק לצרכנים שלנו חווית מותג אישית ומרגשת, הכוללת חדשנות מוצרית וטכנולוגית. קוקה- קולה שמה לעצמה כמטרה להמשיך לחדש ולרגש את צרכניה ופעילות מיוחדת זו באה לחזק את הקשר בין המותגים לצרכנים בדרך מקורית, מפתיעה ומיוחדת".


מאחר ולא כל השמות הקיימים יופיעו על גבי מארזי המשקאות, ובמטרה לאפשר גם לבעלי השמות אשר לא נמצאים על התוויות ליהנות מהמהלך, תתקיים במיוחד הרחבה של הפעילות בנקודות מכירה ברחבי הארץ אשר בהן יוקמו עמדות אשר יאפשרו לצרכנים לייצר תווית ייחודית עם שמם בשפות עברית, אנגלית וערבית. רשימת הנקודות המלאה תפורסם באתר הפעילות, בכתובת www.cocacola.co.il.


מעבר לכך, החברה גם הוסיפה מספר שמות ותארים כלליים כמו "סבא וסבתא", "הבן שלי", "אחותי" ועוד.

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שולחן קינוחים
יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת