קוקה-קולה בקמפיין טלוויזיה להדגשת החוויה הסנסורית

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה –קולה ישראל) עולה בקמפיין חדש למותג קוקה-קולה המדגיש את "החוויה הסנסורית".



הקמפיין, באמצעות משרד הפרסום דחף 1, בהשקעה של כ-2.5 מיליון ש"ח יעלה בערוצי הטלוויזיה 10,2 ובבתי הקולנוע ,יתמקד בהעברת התחושה המיוחדת מחוויית השתייה, תוך העמדת המוצר ככוכב הסרט. בקמפיין השתתפו הדוגמנים סיגל כהן, יוני וולף, שרה ג'י ויוג'ין.



קמפיין זה הינו המשך לסרטי “best” שהתמקדו בהעברת תחושת הגירוי מחווית השתייה תוך העמדת המוצר ככוכב הסרט. לקמפיין הנוכחי התווסף אלמנט אנושי היוצר אינטראקציה בין האנשים למשקה. גם בסרטים אלה הדגש הוא על חוויות סנסוריות הממחישים את אופי המשקה קוקה-קולה: בטעם, במראה, ברחש, ועוד.



טכניקת הצילום הייחודית שיצרה את תחושת הגירוי ואת נקודות המבט הלא שגרתיות נעשתה בעזרת מצלמות מיוחדות המצלמות 500 תמונות בשניה (זאת לעומת 25 תמונות בשניה שאנו רגילים לראות בסרט טלוויזיה סטנדרטי) טכניקה זו איפשרה העברת תמונות תקריב בלתי רגילות.



הקמפיין החדש מציג 4 סרטים קצרים, בני 15 שניות כל אחד, אשר יתייחסו לתכונות שונות של המשקה וימחישו את תחושת, הכיף ,ההנאה והסיפוק שהאנשים בסרט חווים.



שלי מלצר, מנהלת מותג קוקה-קולה: "הקמפיין החדש מדגיש את החווייה הסנסורית בשתיית קוקה-קולה. הצילומים נערכו במשך יומיים ושילבו טכנולוגיות מתקדמות וצילומים מיוחדים. סרטונים אלה מדגישים את הקונספט האולטימטיבי : "קוקה-קולה טעם החיים".

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס