קוקה-קולה ולי קופר יוצאות במשותף באקט הפונה לצעירים ולבני הנוער

החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ (קוקה- קולה) יוצאת במבצע ייחודי בשיתוף עם חברת "לי קופר". במסגרת הפעילות, מזמינה קוקה-קולה את גולשי אתר המוזיקה שלה MY MUSIC להשתתף במשחק נושא פרסים.



המשתתפים במשחק מסתובבים בחנות בגדים של לי קופר, ובמשך שלוש דקות עליהם לאסוף כמה שיותר בגדים, אביזרי אופנה וצ'ופרים מיוחדים.



הגולשים אוספים חולצות, גי'נסים, תיקים אופנתיים וחגורות, ומקבלים ניקוד על כל פריט. מדי פעם תופיע פחית קוקה-קולה לכמה שניות, ועל כל פחית קוקה-קולה שנאספת, זוכים ב-40 נקודות! בתום שלוש דקות, ניגש השחקן לקופה לחישוב הנקודות והבונוסים שצבר. הזוכים שצברו את מספר הנקודות הגבוה ביותר.




במשחק יזכו בקולקציית ביגוד הכוללת שבעה מכנסי ג'ינס ו-2 חולצות של חברת לי קופר. כמו כן , יחולקו גם פרסים לגולשים המתמידים.



תוכנית הנאמנות שהשיקה חברת קוקה- קולה לבני הנוער באתר המוזיקה שלה- MY MUSIC ,מציעה מדי חודש פרסים והטבות לגולשים. הפרסים נקבעים בשיתוף עם הגולשים עצמם, באמצעות סקרים אשר נערכים באתר .



במסגרת הפעילות ב- MY MUSIC ממשיכה קוקה –קולה בחיזוק הקשר עם עולם התוכן של בני הנוער, וזאת מתוך הבנה כי בני הנוער מבלים שעות רבות באינטרנט ומחוברים ובקיאים מאוד בסגנונות ובטרנדים מעולמות שונים.


אולי יעניין אותך

מייסדות סמייל (1)
יואב בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
בקבוק מי עדן יום האישה קרדיט יחצ
הולמס פלייס מציעה אימונים אישיים מיוחדים בחינם באמצעות הולוגרמות תלת מימד צילום באדיבות הולמס (1)
GhostDetective#game-horizontal-2560x1440_na_01_en (1)
press-page-1

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872
davidocvich-monkeytech
עודד טהורי צילמה אפרת קופר