החברה המרכזית לייצור משקאות קלים בע"מ החלה בפעילות ייחודית למגזר הערבי לרגל חג הקורבן בהשקעה של כמיליון ש"ח.
במסגרת הפעילות עיצבה החברה תווית ייחודית לבקבוקי קולה-קולה ברוח חג. תווית זו כוללת ערבסקות עם כיתוב מיוחד בערבית על כל אחד מהבקבוקים – "טעם החג". כמו כן, כוללת הפעילות מבצע ייחודי למגזר הערבי: כל הרוכש מארז שישייה ממשפחת קוקה-קולה(קוקה-קולה/דיאט קוקה-קולה), יקבל סט כלים, ממותג קוקה-קולה, המותאם במיוחד לשימוש בחיק הטבע.
שלי מלצר מנהלת מותג קוקה-קולה: "חג הקורבן הינו עיתוי של הגברת צריכה באירועים משפחתיים מחוץ לבית ולפיכך אנו שמחים להעניק לצרכננו מתנה שימושית למועד חגיגי זה. המבצע הותאם במיוחד לחג הקורבן,במסגרתו מרבה המשפחה לצאת לפיקניקים ולערוך סעודות משפחתיות -חגיגיות".
המבצע נתמך בפרסום בעיתונות, ברדיו ובנקודות המכירה, בהיקף מדווח של כמיליון ₪.