קידום לך תצטיין עלתה בקמפיין אינטראקטיבי חדש, לקראת כנס Israel MBA Forum, הכנס הבינלאומי ללימודי מנהל עסקים בישראל שיתקיים זו השנה הרביעית ברציפות, ביום חמישי ה – 27.12.2007 במרכז הכנסים במגדלי עזריאלי בת"א.
הקמפיין, באמצעות חברת arc אינטראקטיב, מקבוצת arc worldwide, ובהשקעה של כ-150,000 ₪, פונה לסטודנטים מכל רחבי הארץ ומזמין אותם להירשם לכנס. הכניסה ללא תשלום אך מחייבת הרשמה מראש באתר www.mbaforum.co.il. הקמפיין עלה באתרי האינטרנט המובילים ובאתרי לימודים ייעודים כדוגמת יורם לימודים, Kidum GMAT ו- MBA ORG, ובפורומים ובאתרים השונים כגון: MBA CHANCES, גלובל E, פרופסור, Google, YNET ו- Facebook .
בכנס יוצגו תוכניות ה-MBA המובילות בישראל, ארה"ב ואירופה. כמו כן, ייערך פאנל מנהלים בכירים ותינתן אפשרות לבחינת תהליכי רישום וקבלה ללימודי MBA בארץ ובחו"ל.
לדברי קרן זופניק, סמנכ"לית השיווק של "קידום- לך תצטיין: "בשנים האחרונות הפך הכנס לאירוע משמעותי וחשוב בתחום לימודי מנהל העסקים בישראל. הוא מאפשר הזדמנות ייחודית לדו שיח ומפגש בין הקהילה האקדמית ברחבי העולם לאנשי העסקים של המחר. הקמפיין החדש מזמין את ציבור הסטודנטים להירשם בחינם לכנס ולהבטיח את מקומם".
קרדיטים:
משרד פרסום: arc אינטראקטיב
מנכ"ל: תימור גורדון
מנהלת לקוחות ומדיה: אריאל גלר
תקציבאות ומדיה: יהודית מזור
מנהלת מותג קידום: חן ברזילי
מנהל כנס MBA: אסף בינשטוק
סמנכ"ל שיווק: קרן זופניק