קלאב מד באסטרטגיית שיווק חדשה

בתום תהליך ממושך של שדרוג מועדוני נופש ברחבי העולם ופתיחת מועדונים ברמת 5 קלשונים זו הפעם הראשונה, משיקה קלאב מד מהלך אסטרטגי בינלאומי תחת הקונספט "כל עולמות האושר", במטרה למצב את הרשת כיצרנית האולטימטיבית לאושר.



במסגרת המהלך השיווקי, עולה קלאב מד בקמפיין פרסומי בינלאומי באמצעות משרד הפרסום Publicis Et Nous מבית פובליסיס, המתמחה בטיפול במותגי יוקרה. הקמפיין הרב-תרבותי יושק בהדרגה בעולם החל מינואר 2008 ויופיע בכל מדינה בה משווק המותג – צרפת, בלגיה, שוויץ, בריטניה, הולנד, ספרד, גרמניה, ארה"ב, קנדה, טיוואן, איטליה, ישראל, ברזיל, ארגנטינה, סינגפור, קוריאה, יפן, הונג קונג, אוסטרליה, מלזיה, סין, ניו זילנד תאילנד, הודו ודרום אפריקה.



בארץ יעלה הקמפיין ב-28 בפברואר באמצעות משרד הפרסום אריאלי PUBLICIS ויציג את הסלוגן החדש של הרשת: "קלאב מד. כל עולמות האושר". הקמפיין יכלול עיתונות, שילוט חוצות, אינטרנט ורדיו. הקמפיין הפרסומי ילווה בפעילות קידום מכירות ובתוכן שיווקי, כאשר כולם יחדדו את המסר השיווקי המייצג את ההבטחה וההתחייבות לאפשר לאורחים לחוות רגעי אושר הנחרטים והמלווים אותם עד החופשה הבאה.



קהל היעד העיקרי של החברה הוא נשים וגברים בגילאי 30-55 בעלי משפחות וילדים, במעמד סוציו-אקונומי גבוה. קהל מטרה נוסף הוא צעירים רווקים, או זוגות בגילאי 18-40 ממעמד סוציו-אקונומי גבוה, שנוסעים ליעדים בהם יש מועדונים לגילאי 18+ (כדוגמת מועדון Kemer בטורקיה, Otranto באיטליה, או מועדון הסקי Val Thorens בצרפת).



הקמפיין החדש מציג אנשים שנושאים עליהם את רגעי האושר שצברו בחופשתם הודות למגוון האפשרויות, הפעילויות והתגליות המתאפשרות בקלאב מד. מטרת המהלך השיווקי היא להמשיך ולמצב את קלאב מד כמותג יוקרתי בינלאומי, תוך יצירת קרבה לצרכן והתחברות לחוויות האושר האישיות שלו.

אולי יעניין אותך

ניוזלטר
מסע לקוח
מודל עסקי
אסטרטגיה שיווקית
 סיוון - מנכלית ובעלים משרד ליעוץ שיווקי__צלמת - מירי ביטון
 עדכני 2022 צילום אסיה רביבו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח