קלווין קליין חוגגת עשר שנים עם השקה של הדור הבא של ck one עם קמפיין פרסום ופעילות קד"מ נרחבת במועדוני לילה וחופי ים בהשקעה מדווחת של כחצי מיליון ₪.
הקמפיין הפרסומי כולל: מודעות בעיתונות היומית, המגזינים והשבועונים ופעילות קד"מ הכוללת מסיבות לצעירים במועדוני לילה ובחופי הים ברחבי הארץ, באמצעות "פלם" קידום מכירות והפקה.
אסטרטגיית הפרסום החדשה מבוססת על קונספט של יצירת רעש, אטרקציות והתלהבות במוקדי בילוי שונים ברחבי הארץ תוך חשיפה למוקדי בילוי של קהלים צעירים. קלווין קליין רוצה להגיע לאנשים בזמן שהם חופשיים ולא פוחדים להביע את עצמם ואת האינדיבידואליות שלהם.
פעילות בים תתקיים בחופי הרחצה של צעירים וכוללת צוות דיילות שמתיזות את הבושם, עפיפון ענק בצורת הבקבוק ck one ומוזיקה קצבית ושמחה. במהלך החודש הקרוב יתקיימו מסיבות ck one במועדונים שונים ברחבי הארץ שיצרו חוויה בלתי נשכחת של משהו חדש ומשהו שונה. המסיבות השונות יכללו דיילות בלבוש סקסי, התזות הבושם, מסך ענק בו יוקרן סרטון ck one ופעילות אינטראקטיבית חדשנית של "מערכת הצל". מערכת זו מאפשרת באמצעות תנועת הצל של השחקן אשר מוקרן על מסך ענק, להשפיע על האלמנטים המוקרנים עליו, ללא מגע ממשי. השחקן מרגיש שלרגע הוא האחד ,הוא השולט והוא המשפיע.
ההשקה של הדור הבא של ck one כוללת אריזה חיצונית חדשה, לוגו נקי וחד יותר וסיסמה חדשה “ck one, you’re the one” , המשקפת ומדגישה שני ערכי ליבה מרכזיים של המותג הכוללים את הקהילה ואת האינדיבידואל. ck one נותן לך את הביטחון להתחבר עם אחרים ובו זמנית מחזק את הייחודיות של כל אחד ואחת. הקונספט המלווה את הקמפיין מראה חברה צעירים שרוקדים, מנגנים ונהנים מהחיים וגורמים לנו לרצות להיות חלק מהמסיבה.
ck one הוא הבושם הראשון המוגדר כיוניסקס – מיועד לגבר ולאישה. הבושם פונה לקהל הצעיר יותר, לאוהבי מותגים, טרנדים חדשים ואופנה. לבושם ניחוח נקי, רענן וקליל המיועד לשימוש יומיומי ומתאים לכל אחד ואחת.