קליק יוצא בפעילות אינטרנט רחבת היקף וייחודית לכבוד השקת סדרה חדשה

קליק, המותג המוביל בקטגוריית החטיפים המתוקים יוצא בפעילות אינטרנט רחבת היקף תחת המוצר החדש- קליק פצפץ. הפעילות ממשיכה את קמפיין התדמית הייחודי של קליק שעלה בינואר תחת הסיסמא: "שלוף ת'קליק שלך".



לרגל הפעילות הוקם אתר מיוחד, שהופק באמצעות משרד האינטראקטיב רד-הד, בהשקעה של כ- 250,000 ₪, ומציע מגוון פעילויות ביניהן משחקים, צפייה בסרטים, הורדת רינגטונים וכו'.



כגולת הכותרת של הפעילויות, מזמין קליק את הגולשים לשלוח סרטוני פרסומת לקליק פצפץ שהם יצרו וצילמו, בעמוד מיוחד לפעילות זו שימוקם בערוץ "האמבטיה" של "קשת". התסריטים ייכתבו ברוח המותג, והתסריט הזוכה יזכה בפרס – מצלמת וידאו יוקרתית ומתקדמת.



הפעילות מלווה בקמפיין אינטרנט שעולה באתרים המובילים לבני נוער, ביניהם נענע, ICQ, תפוז, וואלה, shox ו- Flix.



דנה כץ, מנהלת מותג קליק, יוניליוור ישראל: "מדי שנה מפתיע קליק בשפה פרסומית חדשה וייחודית ובפלטפורמות ייחודיות הפונות לבני הנוער. פעילות האינטרנט החדשה משלבת את בני הנוער באופן אינטראקטיבי בתקשור המותגבמדיום בו הם נמצאים.



שוק החטיפים המתוקים נאמד בכ- 200 מליון ש"ח בשנה (איי.סי נילסן, אוקטובר 2006 ) מתוכו תופס קליק נתח שוק של 17%, שלאחריו קינדר ביצה עם 14% נתח שוק, פסק זמן – 13%.


אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס