"רשת ml תעלה השבוע הקרוב קמפיין אופנה חושפני וייחודי, במרכזו עומד מסר ברור של העצמה נשית. הקמפיין יעלה במסגרת השקת קולקציית אביב-קיץ 2013, בכיכובה של "אישה מן היישוב", מרינה גורוביץ, בת ה 35, הנחשבת לאישה מלאה . הקמפיין הופק בהשקעה של 2 מיליון ש"ח, באמצעות משרד הפרסום יהושע TBWA.
לדברי אסתי ברוך המעצבת הראשית של רשת ml : "מטרת האסטרטגיה השיווקית שעומדת מאחורי הקמפיין של ml היא לחזק את דימוי הגוף הנשי והמלא בקרב לקוחות החברה. ml מחזקת נשים הבטוחות בדרכן גאות בעצמן ובמיניותן.
לדבריה: "הקמפיין בא לחזק ולמצב את תפיסת ערכי הרשת בקרב קהל הלקוחות, כשהערכים העומדים בלב האסטרטגיה הפרסומית הם: נשיות, סקסיות, ביטחון, נועזות, עוצמה ואופנתיות.
המהלך כולל קמפיין נרחב: בטלוויזיה, בערוץ 2, ערוץ 10 בשלטי חוצות, במודעות בעיתונות הארצית, מגאזינים וקמפיין רחב במדיה החברתית ובנקודות המכירה.
במרכז הקמפיין עומדת דוגמנית בעלת קימורי גוף שופעים. היא בטוחה בעצמה ובגופה ומשדרת חושניות, ונועזות. היא גאה בקימוריה ולא חוששת לחשוף אותם. עבורה, קימוריה מייצגים את תשוקתה לחיים ובזאת היא מחצינה אמירה חזקה של העצמה נשית.
סרטון הפרסומת של ml מבוסס כולו על האסטרטגיה הפרסומית: במרכז התסריט עומדת הדוגמנית, שופעת וסקסית ומשדרת בטחון בגופה, זאת על אף שאינו תואם את מודל היופי המערבי של ימינו. סרטון הפרסומת מורכב מקלוזאפים על חלקי גוף חשופים כאשר בסוף הפרסומת בתצלום לונגשוט, חושפת הדוגמנית את גופה המלא בעירום חלקי, מסתירה את החלקים הצנועים בתנוחה חושנית ועוצמתית שאומרת: היי שלמה עם עצמך ועם גופך.
לדברי אבי מלכה, מבעלי קבוצת ריטייל ישראל, המפעילה את רשת ml: "המטרה במהלך לחזק משמעותית את דימוי הגוף של נשים מלאות. אנו רוצים ליצור אווירה ושיח תקשורתי שיגרמו לנשים בכל הגזרות לחוש מושכות ובטוחות במראן ובלבושן. בתוך כך, אנו פונים לקהל צעיר יותר, מודע אשר מגיב לטרנדים האחרונים. הלקוחה תוכל למצוא בחנויות רשת ml בגדים ואקססוריז המתכתבים עם כל הטרנדים העדכניים ביותר בעולם האופנה."