"איפה אתם בסוכות?", זהו הסלוגן שנבחר להוביל את קמפיין הפרסום של תערוכת "ריהוטים 2015" שתתקיים בחול המועד סוכות במרכז הירידים בתל אביב.
תערוכה זו בהפקתה של "תים תערוכות", חברת בת של איגוד תעשיות הריהוט בהתאחדות התעשיינים בישראל, נחשבת לתערוכה הוותיקה, הגדולה והחשובה מסוגה בישראל.
הקמפיין בכיכובו של מושיק גלאמין מנחה תכניות עיצוב בטלוויזיה כולל סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונים, שלטי חוצות ורדיו וגם קמפיין דיגיטלי מאסיבי
השנה מושם דגש גדול במיוחד על פעילות במדיה הדיגיטלית ועל קמפיין ייחודי הצפוי לפנות לקהל היעד בכל מדיה דיגיטלית אליה הוא נחשף. הקהל יוזמן מבעוד מועד להשתתף בפעילות "האח הגדול" שתתקיים בתערוכה ובמסגרתה ניתן יהיה לשהות ב"בית האח הגדול" שיוקם בתערוכה וליהנות מחוויה חד פעמית.
עלויות הפקת התערוכה: כ 30 מיליון שקל, מתוכם כ 2 מיליון שקל בקמפיין הפרסום.
היקף הפעילות הצפוי בריהוטים כ- 200 מיליון שקל.