קמפיין בלה צ'או למזרחי טפחות

נושא הסגירה המסיבית של סניפי הבנקים לא יורד מן הכותרות, לאחר שמשנת 2012 ועד היום נסגרו לא פחות מ-307 סניפים במערכת הבנקאית.



מזרחי-טפחות, הבנק היחיד שלא סוגר אלא ממשיך לפתוח סניפים – רק ב-2018 פתח הבנק 5 סניפים חדשים, יוצא בקמפיין חדש הקורא ללקוחות הבנקים לא להשלים עם מציאות שבה הם מורחקים מהסניף ומהבנקאי האישי, ונדחפים להיות הבנקאים של עצמם באמצעות מכונות ושירותים דיגיטליים.



בימים אלה עולה הבנק בקמפיין חדש המציג את התסכול של הלקוחות והפיתרון המוצע על ידו – שירות שיש בו "גם וגם": גם בנאדם/בנקאי אישי בסניף וגם שירותים דיגיטליים מתקדמים, במסגרת הקמפיין צולם סרטון תדמית המציג את דביר בנדק פרזנטור הבנק, כשהוא מעלה סיטואציות שונות (צמצום שעות הפעילות, סגירת סניפים, ביטול עמדות קופה (טלר), מכשולים טכנולוגיים ועוד) על פי הלחן של השיר הפופולרי "בלה צ'או", בהן נתקלים לקוחות הבנקים המתחרים. בבנק ליהקו שני כוכבי רשת מובילים – מיכאל ספיר ובן קיסר, המשמשים כשחקנים/"לקוחות" הבנקים האחרים, ולמעשה מחזקים בהופעתם את המסר כי הדיגיטל אומנם חשוב, אבל אסור שהוא יהווה תחליף לבנקאות האנושית.



דינה נבות סמנכ"ל השיווק של מזרחי טפחות: "בנק מזרחי טפחות רואה לנגד עיניו את צרכי הלקוחות שלו והחשיבות שהם מייחסים לקשר הישיר עם הבנקאי האישי, וליכולת שלהם לדבר איתו בכל פעם שהם זקוקים למשהו שהדיגיטל לא יכול לספק. אין ספק שהקדמה הטכנולוגית הינה הכרחית במערכת הבנקאית, ואנו יודעים לספק גם את הפתרונות הדיגיטליים המתקדמים ביותר, אך התחושה היא, שהבנקים קצת איבדו את הדרך. סגירת סניפים היא למעשה הדרך של הבנק לומר ללקוח: פנה אליי רק בערוצים הדיגיטליים ואין צורך שתיכנס לסניף או שתבקש לדבר איתנו. אנחנו חושבים אחרת. לתפיסתנו, הלקוח צריך לדעת כי יש לו כתובת לפנות אליה, להתייעץ, להגיע, גם בפעולות הכי פשוטות שיבחר לעשות ומבלי לוותר על השילוב של אנושי ודיגיטלי. זה המסר שאנחנו רוצים להעביר בקמפיין הנוכחי".



הקמפיין עלה ב 15.1 בכלל אמצעי המדיה באמצעות משרד הפרסום ראובני פרידן.


אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח