חברת הפינטק Rapyd, אשר
פיתחה פלטפורמת תשלומים בינלאומית עבור עסקים וצרכנים, שמאפשרת לבצע העברות
בנקאיות, תשתית לארנקים דיגיטליים, תשלום מזומן, אמצעי תשלום אלטרנטיביים מקומיים
ועוד, יצאה בקמפיין גיוס עובדים חדש עם כמה שמות מוכרים מהתעשייה. בקמפיין לוקחים
חלק ליאור סושארד, אסף גרניט, והדיג'יי סקאזי. מטרת הקמפיין היא גיוס העובדים
הטובים והמקצועיים ביותר בארץ למשרות הפתוחות בחברה. הקמפיין מציג בצורה
הומוריסטית תהליך מיון של מועמדים פוטנצייאלים לחברה.
חברת Rapyd מפעילה
את רשת התשלומים המקוונים הגדולה מסוגה בעולם, שתומכת ב-65 סוגי מטבעות ביותר
מ-170 מדינות ותומכת במעל 900 אמצעי תשלום שונים. החברה גייסה 960 מיליון דולר
בארבעה סבבים מבתי ההשקעות המובילים בעולם. בחברה 550 עובדים הפרוסים במשרדים
הממוקמים בלונדון, אמסטרדם, איסלנד, מאונטן ויו קליפורניה, דובאי, סינגפור ותל
אביב.
רונה סוסל, Marketing
Director EMEA בראפיד:
כחלק מאסטרטגיית המיתוג שלנו החלטנו לצאת בקמפיין שמשקף את צורת החשיבה השונה שלנו
כחברה ולהכניס את הצופים לעולם של Rapyd
באמצעות שיתוף העובדים בהפקה. מטרת הקמפיין היא להפיץ את הבשורה שבימים אלו אנו
מגייסים כ-300 עובדים למגוון תפקידים. היה לנו חשוב לערב בקמפיין גם עובדי חברה
מכל קשת התפקידים וגם חברים של Rapyd
שהולכים איתנו דרך ארוכה- ליאור סושארד, אסף גרניט וסקאזי. הקמפין לא נגמר בסרטון,
ואני מבטיחה שיש עוד למה לצפות.