קמפיין הבית של תאגיד המידע "יפעת" עולה היום לאוויר. הקמפיין, בסכום של 500,000$ יופיע בעיתונות ובאינטרנט. מטרת הקמפיין הוא לבנות שפה תקשורתית אחידה לכלל קבוצת יפעת המספקת מגוון רב של שירותי תקשורת. גבי בגס
קמפיין הבית של תאגיד המידע "יפעת" עולה היום לאוויר. הקמפיין, בסכום של 500,000$ יופיע בעיתונות ובאינטרנט. מטרת הקמפיין הוא לבנות שפה תקשורתית אחידה לכלל קבוצת יפעת המספקת מגוון רב של שירותי תקשורת.
יפעת מציגה בקמפיין את ספינות הדגל שלה: יפעת מידע תקשורתי, יפעת בקרת פרסום, יפעת מחקרי מדיה מתקדמים, יפעת הון דיסק, יפעת מכרזים וכן את שלל מוצריה.
כאמור, מטרת הקמפיין הוא לבנות שפה תקשורתית אחידה לכלל מוצרי החברה, עקב כך שבשנים האחרונות גדל היקף השירותים שהקבוצה מציעה ללקוחותיה. הקמפיין בא להדגיש ללקוח את התועלת שבעבודה מול גוף אחד שיספק לו את כל פתרונות המעקב והניתוח של התקשורת.
לאחרונה, פיתחה החברה וביססה במיוחד את שירותי ניתוח יחסי הציבור וכיום עובדת עם חברות רבות מהסקטור הפרטי והפוליטי.