קמפיין הגרלת ה-50 מיליון של מפעל הפיס יוצאת לדרך תחת הסלוגן "הלוואי עלי"

מפעל הפיס משיק את ההגרלה הגדולה ועורך השנה, זו הפעם השישית ,את הגרלת 50 המיליון ₪ שכבר הפכה למסורת. ההגרלה הגדולה תתקיים ב-11.12.06 בשעה 23:45 ותשודר בשידור חי בערוץ 1.



יו"ר מפעל הפיס, שמעון כצנלסון אמר במסיבת עיתונאים לרגל השקת קמפיין ההגרלה כי "השנה ההגרלה היא בסימן של אמונה, אופטימיות וישראליות. ניסיון העבר מלמד כי בהגרלות עם פרס ראשון כל-כך גדול אנשים רבים מתארגנים בקבוצות ושולחים טפסים משותפים בסכומים גדולים המגדילים את סיכויי הזכייה שלהם מול משתתף בודד, שמטבע הדברים מוגבל בהיקף השקעתו. כולנו זוכרים את הזוכות בהגרלת היובל -קבוצת הקופאיות מסופר "דוש" בבת-ים ואת העובדים מ"פריגת" ששלחו טופס משותף וזכו".



מנכ"ל מפעל הפיס, שאול סוטניק אמר באותו מעמד כי ההגרלה הגדולה היא האירוע הגדול ביותר שעורך הפיס בכל שנה והיא נועדה ליצור אווירה סוחפת של אחדות, חגיגה והתרגשות ולהגדיל הכנסות "עולם ההגרלות הוא מלא ריגושים והלקוחות שלנו מאוד אוהבים חידושים לכן חשוב מאוד לערוך הגרלה מסוג זה המרעננת ומרגשת. ההכנסות מההגרלה יסייעו למפעל הפיס לשבור את שיא מכירות כל הזמנים ולחצות את רף ה- 3.5 מיליארד ₪ ובהתאמה להגדיל את סכום הכסף שאנו מחזירים לקהילה" אמר סוטניק.



סמנכ"ל שיווק ופרסום, דורון אנגל אמר כי "הגרלה כזו מצריכה דיוק קריאטיביות ומאמץ משולב מקסימאלי של כל השותפים בחטיבת השיווק, שכן אין בארץ שום מוצר המתבקש למכור, במקביל למכירה השוטפת 100 מיליון ₪ נוספים בתקופה של שלושה שבועות בלבד".



"זו השנה השישית להגרלה והיינו חייבים למצוא דרך לרענן ולרגש", המשיך אנגל, "והשנה בחרנו להתחבר לבטן ולתחושות הטבעיות של כל אחד מאיתנו. עולם התוכן של הגרלות ומשחקי מזל כרוך בהרבה אמנות טפלות וסימני מזל. אנשים בוחרים מספרים לפי אמונות, יש שחולמים על המספרים, לפי ימי הולדת. חלק שולחים רק בימים מסוימים בשבוע מנקודה קבועה כי כך הם מאמינים- יוכלו לזכות.


הקמפיין מדבר על האמונה הבסיסית ועל החלום, השאיפה והתגובה הראשונית כשמדברים איתנו על זכייה גדולה אנחנו מיד אומרים: "הלוואי עלי". וזוהי גם הסיסמא שמובילה את הקמפיין" הוסיף.



ההגרלה תלווה כאמור, בקמפיין פרסומי בטלוויזיה, ברדיו, בעיתונות ובאינטרנט בהשקעה של 8 מיליון ₪.


השנה לראשונה, לקראת ההגרלה הגדולה, מרחיב מפעל הפיס את רשת ההפצה שלו, מעבר לנקודות המכירה הסטנדרטיות. בהגרלה הגדולה יתווספו לנו עוד 150 מסופים ניידים בעזרתם ניתן יהיה למכור גם במקומות ולקהלים אליהם לא הגענו בעבר.



מאמצי השיווק של מפעל הפיס השנה כוללים גם מספר אפיקים חדשים הכוללים בנוסף לקמפיין מסיבי, גם שיתופי פעולה עם רשת הריבוע הכחול, ועם חברת כאל במסגרתה ניתן יהיה לרכוש כרטיסי הגרלה גדולה באמצעות נקודות.

אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס