במסגרת הקמפיין החדש יוצא דביר לפגוש את עם ישראל, לשמוע מאזרחים מה מפריע להם כאן בחיים בארץ ולשכנע אותם שלא די בקיטורים – יש לעשות מעשה. לא טוב לך במקום מסוים? לא צריך להמשיך ולסבול. פשוט צריך לקום ולעבור.
הקמפיין מלווה את דביר לכל אורך המסע, החל מיום היציאה לדרך שבו הוא אורז את החפצים, נפרד מעירית אשתו ויוצא לדרך עם רמבו הכלב, וממשיך באתרים לאורך ישראל מדן ועד אילת. במהלך הקמפיין יועלו לאוויר מספר סרטונים ובהם מפגשים מרתקים של דביר עם אזרחים בצפון, במרכז ובדרום הארץ.
דינה נבות, סמנכ"ל שיווק מזרחי-טפחות מסבירה, כי בסקרים ובבדיקות שנערכו בבנק עלה, כי 30% מלקוחות כלל הבנקים שוקלים לעבור בנק בחצי שנה הקרובה ואולם בפועל, רק כ-7% מהם עושים מעשה ועוברים בנק.
"הפער הגדול בין התחושות והרצונות של חלק ניכר מלקוחות הבנקים לבין התנהלותם היא שדחפה אותנו לצאת בקמפיין המיוחד הזה, שבו אנחנו מזכירים ללקוחות שלא חייבים להמשיך ולסבול. כשרע לך במקום מסוים אתה פשוט עובר הלאה. ואם לא טוב לך בבנק הישן שלך – קום ועבור בנק. מבחינתנו, רק טבעי שהמעבר יהיה אלינו, בדיוק כפי שעולה מהסקרים המצביעים על כך שמרבית הלקוחות ששוקלים לעבור בנק מתייחסים למזרחי-טפחות כאלטרנטיבה המועדפת, ובפער גדול מהמתחרים", אומרת דינה נבות.
מדובר בקמפיין הדוקו-ריאליטי הגדול מסוגו בישראל, מה שאומר שכל פרסומות הקמפיין יציגו שיחות ומפגשים אמיתיים של דביר עם אנשים בדרך. דביר פוגש ומקשיב למה שאנשים יש להגיד על הבנק שלהם ועל נושא מעבר הבנקים.