קמפיין הפרסום של טרייד מוביל יוצא לדרך

קמפיין הפרסום החדש של "טרייד מוביל", חברת הטרייד אין הרשמית של יבואני הרכב המובילים בישראל, עולה לאוויר עם פרסומות רדיו חדשות. הפרסומות יעלו בתחנות הרדיו האזוריות המובילות בעלות של כ-250 אלף ₪, ממחר וימשכו כשבועיים.



את הסיסמא החדשה "מהטרייד אין של היבואן לצרכן", יובילו הקומיקאי אסי ישראלוף מ"מה קשור" והשחקנית והסופרת שרית סרי.



כזכור, בחודש האחרון החליטו ב"טרייד מוביל", על התקשרות עם משרד הפרסום "חברון זלצמן" לצורך העלאת קמפיין מיתוג חדש שעלותו כ-1.5 מיליון דולר, תוך שיתוף פעולה עם משרד יחסי הציבור "א.מ.ן ויינר".



מנכ"ל "טרייד מוביל" מנשה ברק לקראת צאת קמפיין הפרסום: "קמפיין הפרסום ברדיו הינו הראשון מתוך מספר פעילויות שיווק מגוונות, שמטרתן לבסס את חברת טרייד מוביל כמובילה בענף הטרייד אין".

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים