השקתו של הסרט קלוברפילד בארה"ב לוותה בבאזז עולמי נרחב בהחל באינטרנט. בלוגרים ברחבי העולם העלו ניתוחים והסברים לתופעת המפלצת של ניו יורק למעלה ל- 14,600 התאמות בגוגל בעברית כחודש לפני עליית הסרט לאקרנים בישראל וכ- 7 מיליון התאמות באנגלית עם ערך בויקפדיה כחצי שנה לפני עלייתו לאקרנים.
קלוברפילד", סרט חדש המתוחזק בקאסט אנונימי יחסית, הכניס, במהלך שלושה ימים בלבד, 41 מיליון דולר. על חבורת ניו-יורקרים צעירים הנלחמת על חיה, בזמן שמפלצת אימתנית נוחתת על יבשת אמריקה.
מחלקת האינטראקטיב של חברת לעומק התודעה המתמחה בפרסום ושיווק לצעירים בגילאי 18-35 בחרה להמשיך להעמיק ולהעצים את הבאזז האינטרנטי ויצרה מערכת ייחודית להפצת קישורים, דרכה הפיצה את "תחרות הבאזז הגדול". התחרות נועדה להכתיר את האחד שיביא הכי הרבה כניסות לאתר הסרט בעברית. התחרות הועברה ויראלית באמצעות המערכת הייחודית עם הטיזינג המתבקש: "אם אתה חושב שאתה באזזר אז כנס ותוכיח www.cloverfield.co.il
במקביל לקמפיין הויראלי הועלה קמפיין לסרט בפריסה רחבה בפורטלים המובילים, ברשתות חברתיות ואתרים ממוקדים. תכנון המדיה התבסס על פילוח מדוייק של הקהל אליו נעשתה הפנייה על ידי מערכת הסקיםר ומחלקת המחקר של חברת לעומק התודעה.
לאחר שבוע באויר נרשמו כ- 100,000 אלף כניסות לאתר.
האתר הישראלי של הסרט קיבל חיזוק על ידי משחק שבסיסו לקוח ממשחקי הילדות.
תחרות הבאזז הגדול לסרט קלוברפילד שנמצאת בימים אלו בעיצומה רשומים מאות שחקנים, למובילים יש למעלה מעשרת אלפים כניסות.
תומר פופלבסקי מנהל מחלקת אינטראקטיב לעומק התודעה: "הידע המוקדם שלנו על הקהל, הפנייה הישירה איתה בחרנו לפנות אליו פנייה המתייחסת ליכולת מנהיגות אישית, ואפשרות לסחוף חברים רבים בשילוב מערכת הקישורים שפיתחנו מאפשרים לנו לזהות בזמן אמת את רמת החשיפה והעניין אותו יצרנו".