המותג לה קט מבית ביופט, יצרנית ומשווקת מזון לחתולים הגדולה בישראל, עולה בקמפיין חדש תחת המסר " מנה בריאה של אהבה ". הקמפיין החדש יכלול פרסום בטלוויזיה ובאינטרנט, וכן פעילות בנקודות המכירה וברשתות החברתיות. את הקמפיין החדש יצר משרד הפרסום FOUR. הקמפיין יעלה בערוץ 2 למשך כשבועיים ועלותו נאמדת בכ 2 מיליון ₪. זו הפעם הראשונה מזה עשור שעולה לטלויזיה קמפיין למוצר חתולים.
הקמפיין מגלה את הסיפור המסתתר מאחורי אריזת המותג. לצורך הצילומים נבחר חתול ג'ינגי', בדומה לחתול המופיע על האריזה של לה קט, הכה המוכרת לבעלי החתולים. למרות שהקמפיין הצריך צילומי חוץ, יועצת החתולים של החברה, אורלי זכאי, המליצה על צילומים של החתול במקום סגור ובטוח, בכדי שהירגיש בסביבה טבעית ובנוח. לאחר הצילומים, שונתה סביבת החתול באופן ממוחשב לסביבת חוץ.
מירב אמיד, סמנכ"ל שיווק ביופט: "שוק המזון לחתולים הינו שוק תחרותי ביותר. מדובר בקמפיין ראשון למותג לאחר למעלה מעשור. בשנתיים האחרונות אנו עדים למגמה של מעבר ממזונות מאוד יקרים למותגי מיינסטרים חזקים ואמינים. המסר הנוכחי הוא שלחתולים יש העדפות מאוד ספציפיות, למזון שהם אוהבים. במקביל, אנו ממשיכים להדגיש את הערכים התזונתיים ואת התועלות הפונקציונאליות של המותג כגון חומצות השומן אומגה 3 ו-6 התורמות לבראיות העור והפרווה, והתוספת הייחודית של החמוציות המסייעות במניעת דלקות בדרכי השתן הקמפיין, לעודד מעודד את בעלי החתולים להיות קשובים יותר להעדפותיהם ולבחור עבורם מזון איכותי ובריא. אנו מאמינים כי בזכות הקמפיין החדש נמשיך במגמת התחזקות המותג לה קט בישראל".