קמפיין חדש למגמת יחסי הציבור של עבודי קריאייטיב


מגמת יחסי הציבור בעבודי קריאייטיב יוצאת השבוע בקמפיין עיתונות ורדיו בהשקעה של 65,000$. הקמפיין יוצא תחת הכותרת: "על מה כולם ידברו מחר בבוקר? על מה שתחליט!".



"הכותרת הזו באה להמחיש שלכל אחד מאיתנו יש אפשרות להשפיע על שיחת היום, אם רק יינתנו לו הכלים הנכונים" אומרת גת וייס, ראש המגמה.



"ההשפעה שלנו על שיחת היום תהיה גדולה או קטנה יותר – בהתאם למידת היצירתיות בה אנו משתמשים בכלים אלו. לכן, בנינו את תוכנית המגמה כך שתשלב בין כלים מעשיים לבין טכניקות המסייעות ליצירתיות וקריאיטיביות" הוסיפה וייס.



מעבודי נמסר כי הלימודים במגמה אורכים כתשעה חודשים והם מתקיימים פעמיים בשבוע בשעות הערב. המרצים במגמה הם אנשים בכירים ומוערכים בענף, ביניהם: נאוה עינבר (מנכ"ל משותף בקופר תקשורת שיווקית), רועי כ"ץ (עורך חדשות HOT בדרום), עדו טל (מנכ"ל GUIDE תקשורת), דני ליטני (מנכ"ל ליטני תקשורת) ועוד.



עבודי קריאייטיב הינו חלק מחברת הענק הוותיקה "עבודי". בית הספר, הפועל מזה 17 שנה, הינו בית ספר "בוטיק" יוקרתי, המפעיל ארבע מגמות עיקריות: יחסי ציבור, קופירייטינג, ארטדיירקשן וסטיילינג בית הספר ממוקם בבית ציוני אמריקה בת"א.



אתר ביה"ס: www.aboodi.co.il


אולי יעניין אותך

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

 בר-נוה, אורי שמואלי, אמיר גלעד ותובל בר יוחאי
-LAGO-מסך-360-מעלות-לאירועים-עסקיים-צילום-יחצ-_5_
אילוסטרציה