קמפיין חדש עולה הבוקר לעידוד רישום הצרכנים למבצע "חסכת הרווחת" לחיסכון בחשמל

רשות החשמל, בראשות עו"ד אורית פרקש-הכהן מעלה החל מהיום קמפיין ראשון להגברת מודעות צרכני החשמל לאפשרויות לחסוך בצריכת החשמל ולהרוויח עד 20% בחשבון החשמל.


הקמפיין המשותף לרשות החשמל ולמשרד האנרגיה והמים באמצעות הלפ"ם, ישודר ברשתות הרדיו הארציות והמגזריות ומלווה בהפניה לאתר נחיתה באתר רשות החשמל – דרכו ניתן לקבל להירשם למבצע.


נורית פלתר-איתן, דוברת הרשות ומזכירת המליאה מוסרת כי "מטרת הקמפיין הפרסומי הצרכני הינו לחשוף לציבור הרחב את הסדרותיה הרבות והנרחבות של הרשות שנועדו לתת מענה הן לחשש ממחסור החשמל בקיץ הקרוב, והן אפשרות לכלל הצרכנים, הן הביתיים ולהצטרף להסדרות אלו, להרוויח מהן אישית ולתרום למשק החשמל".


מהו מבצע "חסכת הרווחת":



בדומה להסדר שהופעל בשנה שעבר ואליו נרשמו כ-181,000 משפחות, מתאפשר לכל צרכן המפחית מצריכת החשמל בביתו לזכות בהנחה של בין 10-20% להפחתה בחשבון החשמל שלו:


א. צרכן שהפחית בין 10% ל- 20% מצריכתו, יזכה להפחתה של 10% בתעריף החשמל על הצריכה בפועל בתקופה בה הפחית צריכתו במסגרת ההסדר.


ב. צרכן שהפחית בין 20% ל- 50% יזכה להפחתה של 20% בתעריף החשמל בתקופה בה הפחית צריכתו במסגרת ההסדר.



בנוסף, הצוות המקצועי ברשות החשמל עמל בתקופה האחרונה על שיפור ההסדר בצורה כזו שתקל על צרכני החשמל לחסוך ולהרוויח כסף:



1. הרחבת רף חסכון הצריכה התחתון והעליון המזכה בהנחה- הצוות המקצועי ברשות החליט להנמיך את הרף התחתון לזכאים להנחה ל-10%, במקום 15% כפי שהיה שנה שעברה. כמו כן, צרכנים שיפחיתו מעל ל-30% מצריכת החשמל שלהם יזכו גם הם להנחה, מה שלא היה נהוג בשנה שעברה.


2. איסור גורף על חברת החשמל לבצע הערכות קריאת מונים בקרב הרשומיםרשות החשמל העירה לחברת החשמל על כך שלא שיגרה במהלך קיץ 2012 קוראי מונים לכ-13% מהרשומים להסדר. משמעות הדבר כי בכך נמנע מאותם החוסכים ליהנות מהמבצע, כיוון שחברת החשמל ערכה הערכה סטטיסטית בלבד של צריכתם. לאור נתון זה, אוסרת רשות החשמל על החברה איסור כליל של דילוגים יזומים לצרכנים שנרשמו למבצע. חריגה מהנחיית הרשות תחייב את החברה בפיצוי מיוחד בגובה 50 ₪ לכל צרכן שדולג.


3. הקלות ביכולת החיסכון של הצרכנים שנרשמו אשתקד למבצע חסכת הרווחת-כיוון ש-181,000 צרכנים אלו, ביצעו חסכון בצריכתם בקיץ 2012, ועל מנת לגרום להם ליהנות ממלוא אפשרויות החיסכון בצריכה – צרכנים אלו יושוו קלנדרית לצריכתם בשנת 2011 ולא לשנת 2012 (שנה בה ממילא כבר התאמצו וחסכו בצריכת החשמל בהיקף ממוצע של 5% יותר משאר האוכלוסיה).

אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח