קמפיין חדש של רכבת ישראל

הדור החדש ברדיו,עולה גם על הפסים- רכבת ישראל תצא השבוע, בקמפיין המשלב לראשונה קמפיין ברדיו אונליין באמצעות ADIO הרשת הישראלית לפרסום ברדיו אונליין. ההחלטה על תמהיל מדיה המשלב לצד פרסום ברדיו FM פרסום בתחנות רדיו אונליין מובילות כגון:sky.fm, Jango, DI.fm , jazzradio ומגוון תחנות וערוצי מוסיקה נוספים להם מאזינים בישראל . קהל הלקוחות של רכבת ישראל מגוון ומורכב בעיקרו מצעירים 18+ ,חיילים סטודנטים ועד לקהל עסקים והייטק איכותי הבוחר לקצר זמנים בנסיעה ברכבת והמעביר את הזמן בהאזנה באמצעות הסמארטפונים ומכשירי המובייל. בניגוד לקמפיין הרדיו המסורתי, קמפיין הרכבת, ישתלב במקבצי זהב קצרצרים המאפשרים עד 2 חשיפות למבזק ויאפשר חשיפה וודאית למאות אלפי מאזינים ביום.


רכבת ישראל מצטרפת לשורת מפרסמים מובילה המשדרת קמפיינים ברדיו אינטרנטי ביניהם: AIG, חברת החשמל, סופר פארם,, בזק, IVECO, WOBI, סאנופי, BAYER ערוץ 10, Zer4you ומפרסמים מובילים נוספים הרואים בפרסום ברדיו אונליין ציר רלוונטי המעניק ערך נוסף לכל קמפיין רדיו



דרור גנות, מנכל ADIO: "בישראל כמו בכל העולם ,דפוס ההאזנה השתנה ל MY AUDIO , המאזינים עוברים למרחב הדיגיטלי להאזנה רציפה המלווה אותם, בבית, בזמן העבודה, בפעילות ספורט ובנסיעה ברכבות ובתחבורה ציבורית. מאזינים לתכנים המועדפים עליהם, בזמן שלהם ובמכשיר הדיגיטלי שלהם בכל פעילות בה נמצאים. יכולות הטירגוט ברדיו אונליין מאפשרות מיקוד לכל סוגי קהלי המטרה, הגשת פרסום קצרצר בזמן האזנה וודאית, מעקב אחר חשיפות ששודרו בפועל ודוחות מדיה מהודקים לפי סוג מכשיר דרכו מאזינים ואזור גיאוגרפי המבוססIP .


לאחרונה פורסמו מחקרים עולמיים המתקפים מגמה עולמית ומהפכה של ממש בהרגלי ההאזנה לרדיו. יותר ויותר אנשים עוברים להאזנה במרחב הדיגיטלי. הסיבות העיקריות נעוצות בפריחה בשוק הסמארטפונים, הטאבלטים, החיבורים המהירים לאינטרנט, חבילות גלישה בלתי מוגבלות וצמיחה בשוק האוזניות ורמקולים כציוד קצה לשדרוג חווית השמיעה.


הזינוק בהאזנה חוצה גילאים, בוגרים וצעירים המאזינים לתכני האודיו אותם הם מעדיפים בעיקר בזמן העבודה, בפעילות ספורט ופנאי באמצעות המחשבים בבית ובעבודה והמכשירים הניידים.בארה"ב מחקר אחרון מבית Edison The Infinite Dial 2014 מציג את המשך הצמיחה בהאזנה אונליין כאשר רוב האמריקאים (124 מליון) מאזינים לרדיו באמצעות האינטרנט בכל חודש, 13 שעות בממוצע בשבוע עם גידול מרשים של 26% בהאזנה באמצעות הסמארטפון ברכב. 75% בגילאי 12-24 ו50% בגילאי 25-54. בישראל, בסקר שהפיקה רותם TRI 41.7% מהנשאלים בגילאי 18 ומעלה ענו כי הם מאזינים בארץ לתכני רדיו אונליין ישראלי ובינלאומי באמצעות האינטרנט. במחקר לבני נוער וצעירים שהפיקה חברת Teenk מתקף גם הוא את המגמה בעולם ומראה כי 87% מבני הנוער והצעירים בגילאי 13-18 למעשה נטשו את הרדיו המסורתי ומאזינים לתחנות רדיו אונליין.


אולי יעניין אותך

 פולג צילום רמי זרנגר
resized_pexels-photo-6153354
document-marketing-strategy-business-concept
X1_PR_press_release_image
hand-arrange-white-letters-as-seo
metavech-software

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח