קמפיין חדש שעולה לאוויר מחזיר את עובדי פרימור לפרדס

חברת "גניר", יצרנית מותג המיצים "פרימור" (בבעלות גן שמואל, קיבוץ גת, בית ניר ושטראוס), תעלה השבוע קמפיין פרסום חדש, בהשקעה של 5 מיליון שקל. הקמפיין החדש, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA, ממשיך את סדרת הפרסומות גורפת הפרסים "זה לא אנחנו זה התפוזים", המלווה את חברת המיצים והמשקאות משנת 2006. הקמפיין יכלול סרטון פרסום שישודר בערוצי הטלויזיה 2 ו- 10 וכן ילווה בפעילות במדיה הדיגיטלית וברשתות החברתיות וברדיו.


גם בקמפיין זה דבקה פרימור במסר הייחודי שלה לחשיבותם העליונה של התפוזים במשקאותיה. בדומה למופע החבובות בפס הייצור, שיזוף בשמש, ריקודי הורה ותחרות ניגון על מסרק, גם בפרסומת החדשה לוקחים חלק עובדי המפעל אך תפקידם הפעם להגן על התפוז ולתת לגיטימיות למיץ סחוט טבעי בלבד המיוצר ממנו. בסרטון נראים שני עובדים בהפסקה, כשאחד בוחר לאכול סלט טרי עם חתיכות תפוז. חברו נרעש, לא מבין כיצד הדבר אפשרי. בשיר קליל, מצחיק והיתולי, תוך מעבר מהמטבח לפרדס, שר העובד כי כל דבר שאינו מיץ, הוא "בזבוז של תפוז".


בסרטון שיעלה בהמשך החודש תציג פרימור את אותו המסר גם עם מיץ הרימונים מתוצרתה ותטען כי, כל מה שאינו מיץ רימון, "הוא חסר היגיון….".


לדברי יורם אפרתי, מנהל השוק המקומי בחברת "גניר", "מיץ התפוזים הסחוט הטבעי של פרימור הינו המיץ הטבעי הנמכר ביותר בישראל. טעמו של המיץ הוא האהוב ביותר בקרב הצרכן הישראלי. בשנת 2013 החלטנו לבצע ריענון בסיפור התקשורתי, תוך שמירה על הסלוגן שלנו שהוא נכס צאן ברזל 'זה לא אנחנו זה התפוזים'. העברנו את הפוקוס מאי עשייה לעשייה ולמוצר עצמו שהוא התפוז. בנוסף, כמותג שמייצר מיצים טבעיים ומחוברים לטבע ולשורשיות, חזרנו לפרדס. בקמפיין החדש שלנו אנו מספרים סיפור חדש, מלהיב, צעיר ומרענן הממחיש את תפיסת עולמנו שהיעוד האמיתי של התפוז זה להיסחט לכדי מיץ מצוין".

אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח