חברת "גניר", יצרנית מותג המיצים "פרימור" (בבעלות גן שמואל, קיבוץ גת, בית ניר ושטראוס), תעלה השבוע קמפיין פרסום חדש, בהשקעה של 5 מיליון שקל. הקמפיין החדש, באמצעות משרד הפרסום יהושע/TBWA, ממשיך את סדרת הפרסומות גורפת הפרסים "זה לא אנחנו זה התפוזים", המלווה את חברת המיצים והמשקאות משנת 2006. הקמפיין יכלול סרטון פרסום שישודר בערוצי הטלויזיה 2 ו- 10 וכן ילווה בפעילות במדיה הדיגיטלית וברשתות החברתיות וברדיו.
גם בקמפיין זה דבקה פרימור במסר הייחודי שלה לחשיבותם העליונה של התפוזים במשקאותיה. בדומה למופע החבובות בפס הייצור, שיזוף בשמש, ריקודי הורה ותחרות ניגון על מסרק, גם בפרסומת החדשה לוקחים חלק עובדי המפעל אך תפקידם הפעם להגן על התפוז ולתת לגיטימיות למיץ סחוט טבעי בלבד המיוצר ממנו. בסרטון נראים שני עובדים בהפסקה, כשאחד בוחר לאכול סלט טרי עם חתיכות תפוז. חברו נרעש, לא מבין כיצד הדבר אפשרי. בשיר קליל, מצחיק והיתולי, תוך מעבר מהמטבח לפרדס, שר העובד כי כל דבר שאינו מיץ, הוא "בזבוז של תפוז".
בסרטון שיעלה בהמשך החודש תציג פרימור את אותו המסר גם עם מיץ הרימונים מתוצרתה ותטען כי, כל מה שאינו מיץ רימון, "הוא חסר היגיון….".
לדברי יורם אפרתי, מנהל השוק המקומי בחברת "גניר", "מיץ התפוזים הסחוט הטבעי של פרימור הינו המיץ הטבעי הנמכר ביותר בישראל. טעמו של המיץ הוא האהוב ביותר בקרב הצרכן הישראלי. בשנת 2013 החלטנו לבצע ריענון בסיפור התקשורתי, תוך שמירה על הסלוגן שלנו שהוא נכס צאן ברזל 'זה לא אנחנו זה התפוזים'. העברנו את הפוקוס מאי עשייה לעשייה ולמוצר עצמו שהוא התפוז. בנוסף, כמותג שמייצר מיצים טבעיים ומחוברים לטבע ולשורשיות, חזרנו לפרדס. בקמפיין החדש שלנו אנו מספרים סיפור חדש, מלהיב, צעיר ומרענן הממחיש את תפיסת עולמנו שהיעוד האמיתי של התפוז זה להיסחט לכדי מיץ מצוין".