חברת ניאופרם העלתה השבוע, באמצעות משרד הפרסום "באומן בר ריבנאי", קמפין פרסומי רחב היקף ל-Scholl, המותג הבינלאומי המוביל בבריאות כף הרגל. הקמפיין מתמקד בקרם הטיפולי החדש לסדקים בעקב כף הרגל, המוביל את מכירות Scholl בעולם. תחת המסר המרכזי של המותג, Scholl – מס' 1 בעולם בבריאות כף הרגל, הקמפיין מציג את ההבטחה הצרכנית של הקרם: שיפור משמעותי בעור כף הרגל תוך שבעה ימי שימוש בלבד עם תוצאות נראות לעין כבר אחרי 3 ימים.
היקף ההשקעה בקמפיין נאמד בכשני מיליון שקל, והוא כולל סרטון טלוויזיה, מודעות בעיתונות הארצית ובמגזינים לנשים, מיתוג נקודות המכירה ועוד. הסרטון הוא אדפטציה ישראלית לסרטון מחו"ל והוא ישודר בטלויזיה במהלך חודש יוני.
הראל בראודה, מנהל המותג Scholl בניאופרם: "הקמפיין הינו חלק ממהלך כולל לביסוסו של Scholl כמותג המוביל בקטגוריית ה-footcare ולהעלאת המודעות לשמירה על בריאות וטיפוח כף הרגל כחלק מניהול אורח חיים בריא".
שוק ה- footcare מפותח מאוד בעולם המערבי. מחזור המכירות השנתי באירופה בלבד מסתכם ביותר ממיליארד יורו. בישראל שוק ה- footcare נמצא בחיתוליו, אולם מומחים מעריכים כי פוטנציאל המכירות השנתי יכול להגיע ל-100 מיליון שקל (מחירי צרכן).
Scholl הינו מותג בינלאומי רב מוניטין, עם ותק של יותר ממאה שנה, המתמחה בבריאות ובטיפוח כף הרגל, תוך שימת דגש על חדשנות, מסירות ושאיפה לאיכות ללא פשרות. למותג Scholl למעלה מ-120 מוצרים בעולם המתמחים בבריאות וטיפוח ככף הרגל וכ- 35 מוצרים מיובאים כיום לישראל . ליין המוצרים כולל, מוצרים לטיפוח העור, מוצרים טיפוליים, מונעי ריח וזיעה, מוצרי נוחות ורפידות לנעלי עקב. הקרם הטיפולי לעור סדוק בעקב של Scholl, מכיל פורמולה ייחודית, שפותחה ע"י החברה ויעילותה הוכחה מחקרית. המוצר מתאים לנשים ולגברים בכל הגילאים, כולל חולי סוכרת ובעלי עור רגיש.
מחיר מומלץ של הקרם לצרכן: 54.80 ₪.
ניתן להשיג ברשתות הפארם ובבתי המרקחת הפרטיים.