הטוטו יצא בקמפיין פרסומי טלוויזיוני חדש, שמטרתו היא חיזוק תדמית הטוטו כמקדם הספורט בישראל, תוך דגש על הספורטאים הצעירים והנוער. הקמפיין, שהופק בעזרתו של משרד הפרסום "גליקמן נטלר סמסונוב", כולל שני סרטונים, שעוקבים אחר התפתחותם של ספורטאים, החל מגיל צעיר ועד הגעה לרמה תחרותית הישגית.
הסרטון הראשון מציג ספורטאית מענף התעמלות המכשירים, ומראה כיצד הטוטו מלווה אותה החל מתחילת דרכה הספורטיבית, ועד הגעתה לרמה הישגית תחרותית.
הסרטון השני מציג כדורסלן צעיר אשר הטוטו מלווה גם אותו כבר בצעדיו הראשונים במסגרת חוג הכדורסל במתנ"ס קהילתי, תוך התדמה בעשייה הספורטיבית ועד להגעה לפעילות הישגית תחרותית. כל הפעילות נערכות במתקנים אשר הוקמו בסיוע הטוטו.
הקמפיין הפרסומי מסביר כי הטוטו מלווה את הספורטאים הישראליים כבר מגיל צעיר, ונמצא איתם לאורך כל הדרך עד ההגעה לרמת תחרותית הישגית וזאת בעזרת התמיכה במתקנים, ציוד, מאמנים, מלגות וכו'… ההשקעה של הטוטו בדור העתיד, מסייעת לו בהגעה להישגים.
הילה בז'ז'ינסקי, סמנכ"ל שיווק קמעונאות בטוטו, אמרה לרגל השקת הקמפיין החדש, כי: "הקמפיין הטלוויזיוני מתקשר את העשייה הרבה של הטוטו, ושם במרכז את הספורטאים הצעירים. המטרה המרכזית של המהלך היא הצגת הפעילות הענפה של הטוטו והעשייה הרבה בקרב ספורטאי המחר".