קמפיין נגד סוכר על שקיות סוכר

שמים סוכר בקפה בלי לחשוב פעמיים? צפויה לכם בקרוב הפתעה. פעילות שטח ייחודית של עמותת "מהיום – הפורום הישראלי לאורח חיים בריא" הופכת לראשונה את שקיות הסוכר הרגילות לשקיות עם אזהרה לצריכה מופרזת של סוכר. מעתה, בעשרות בתי קפה תופיע על גבי אריזת השקית אזהרה לצריכה מופרזת של סוכר.



מטרת הפעילות הייחודית, יוזמת משרד הפרסום שמעוני פינקלשטיין ברקי בשיתוף עמותת "מהיום – הפורום הישראלי לאורח חיים בריא", הינה להעלות את המודעות לסוכר שאנו מכניסים לגופנו מבלי לתת על כך את הדעת. במקרה זה, הסוכר שאנחנו מכניסים לכוס הקפה.



איילת מייזנר, מנכ"לית עמותת "מהיום – הפורום הישראלי לאורח חיים בריא": "החלטנו להפיץ את שקיות הסוכר עם תחילת השנה החדשה, נהוג לקבל החלטות בנוגע לאורח החיים בעונה זו של השנה ואנחנו מעודדים את אזרחי ישראל להתחיל להיות מודעים לכמות הסוכר התעשייתי שהם מוסיפים למשקאות או צורכים באמצעות מזונות מעובדים ולהפחית הכמויות בהדרגה ".



איתמר רז, יו"ר המועצה הלאומית לסוכרת וממייסדי עמותת "מהיום": " הסוכרת הפכה למגיפה של המאה ה-21, משנה לשנה אחוז החולים בה עולה. לכן, חשוב שהציבור יבין שהדרך למנוע סוכרת או לפחות לצמצם את הסיכוי לה הוא באימוץ אורח חיים פעיל ותזונה נכונה ובריאה. אם בזכות הקמפיין הזה, הישראלים יהיו ערניים יותר לכמויות הסוכר שהם צורכים, הרי שהקמפיין הצליח".



טל פרלמוטר, סמנכ"ל קריאייטיב שמעוני פינקלשטיין ברקי: "הרעיון הוא להגיע בצורה יצירתית לכמה שיותר אנשים בחוץ ולספר להם כמה סוכרת מסוכנת לבריאות. השימוש בשקיות סוכר כמדיה הוא מרענן ומפתיע ויחד עם זאת גם רלוונטי לכל מי שיושב בבתי קפה ומסעדות וצורך סוכר. אנחנו שמחים שמסעדות ובתי קפה רבים הבינו את החשיבות של הרעיון ושיתפו איתנו פעולה."



קרדיטים:


סמנכ"ל קריאייטיב: טל פרלמוטר


קופי- שלומי טסה


ארט- דפי אשכנזי


מפיקת משרד- אתי נעמן


ניהול לקוח – שירלי לוגסי

אולי יעניין אותך

 חזרה ללימודים רשת iStore מאושר לשימוש ללא תמורה
 סקופ מחיר 149
 אורבך צילום שי פרנקו (2)
 כבודי, קרדיט - יחצ
 'דווקא עכשיו' - המהנדסים אינה שטרנברג ואמיר חדד מחברת היילו

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

BOSE - מחיר מומלץ לצרכן - 1490שח צילום באדיבות המותג (1)
 גלידה נינג'ה צילום יחצ
 ביבר הררי - למייל - צלמת לילך רז(5)
בכיר בחברה גדולה שעבר אירוע מוחי חמור יזכעובד בכיר בחברת גדולה נאלץ להפסיק את עבודתו בעקבות אירוע מוחי קשה שפקד אותו. עקב האירוע החלה חברת הביטוח שביטחה אותו בביטוח אובדן כושר עבודה, להעביר לו תגמולים חודשיים גבוהים. אך כעבור תקופה, ומבלי שחל שיפור במצבו של הבכיר, קבעה חברת הביטוח כי הוא יכול לשוב לעבודתו, והפסיקה באחת את תשלום התגמולים. בצר לו, פנה הבכיר לעורכת הדין לירון ביבר-הררי ממשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, אשר הגישה תביעה נגד חברת הביטוח לביהמ"ש השלום בבת ים. על פי התביעה, התובע עבר אירוע מוחי שהותיר אותו עם מגבלות רפואיות משמעותיות. הוא סובל משיתוק חלקי בפנים, הפרעות בשמיעה ובראייה, כאבים והגבלות בתנועה, חוסר שיווי משקל, נפילות וקשיי דיבור, שפגעו ביכולתו לעבוד בתפקידו הקודם ולתקשר עם הסביבה. חרף המגבלות הקשות, חברת הביטוח הכירה באובדן כושר העבודה שלו רק במשך כשנה וחצי. לאחר מכן דחתה את תביעתו להמשך תשלום התגמולים, בטענה כי מצבו השתפר והוא מסוגל לחזור לעבודה. אל התביעה צורפה חוות דעת של מומחה ברפואה תעסוקתית, אשר בדק את התובע וקבע כי הוא אינו מסוגל לשוב לתפקידו הקודם וכי הוא סובל מאובדן כושר עבודה לצמיתות. לדברי עו"ד ביבר הררי, התנהלות חברת הביטוח מנוגדת לחוזה הביטוח ונעשתה שלא בתום לב. "התובע רכש כיסוי ביטוחי למקרה של אובדן כושר עבודה, וכעת, כשהוא זקוק לתגמולים המגיעים לו על פי הפוליסה, החברה מסרבת לשלם לו", ציינה. לאחר הגשת התביעה לבית משפט השלום בבת ים, הגיעו הצדדים להסכם פשרה. על פי ההסכם, ישולמו לתובע תגמולים בסך כ- 850 אלף שקלים, הכוללים פיצוי בגין אובדן כושר עבודה והוצאות משפט ושכר טרחת עורך דין. כבוד השופטת אידית קליימן-בלק מבית משפט השלום בבת ים אישרה את ההסכם ונתנה לו תוקף של פסק דין. לדברי עו"ד לירון ביבר-הררי: "אני שמחה על הפשרה שהושגה בסופו של דבר, לאחר שנאלצנו להגיש תביעה נגד חברת הביטוח. הפיצוי לו יזכה מרשי ודאי יסייע לו בהתמודדות עם המגבלות הקשות שנגרמו לו בעקבות האירוע המוחי בו לקה. מקרה זה מדגיש את החשיבות העליונה של העמידה על זכויות המבוטחים מול חברות הביטוח, במיוחד כאשר אלה בוחרות להתנער מחובותיהן". עו"ד לירון ביבר-הררי https://www.biber-law.co.il / עוסקת בתביעות סיעוד וביטוח, ומייצגת מבוטחים מול חברות הביטוח השונות. היא שותפה במשרד עורכי הדין ביבר לקואה חייקין הררי, העוסק בתביעות ביטוח, נזקי גוף ודיני עבודה.ה בפיצויי עתק לאחר מאבק ארוך מול חברת הביטוח