פנטן פרו וי, מותג השיער הקוסמטי המוביל בישראל, מעלה קמפיין פרסום בטלוויזיה ובעיתונות, תחת הכותרת: "פנטן – יופי של מראה בריא". הקמפיין יעלה בסוף חודש ספטמבר באמצעות משרד הפרסום אדלר חומסקי ורשבסקי בהשקעה של 1.3 מיליון דולר.
פנטן פרו וי בחרה במגישת הטלוויזיה המובילה אפרת רייטן לשמש כפנים החדשות של פנטן. רייטן תוביל את קמפיין הפרסום ,פעילות הקד"מ ויחסי הציבור של המותג בישראל בחודשים הקרובים.
מנהלת קטגורית השיער בפרוקטר & גמבל ישראל רבקה קהת מוסרת : "פנטן הינו מותג השמפו הקוסמטי המוביל בעולם ובישראל עם נתח שוק כספי של 16%. המותג נהנה מערכים של איכות, בינלאומיות ואמינות, אני מאמינה כי באמצעות קמפיין הסלבריטאית המקומית, אפרת רייטן, נחזק את הקשר עם הצרכניות הישראליות שיוכלו להזדהות עם אפרת."
את הקמפיין מובילה אפרת רייטן כחלק מהאסטרטגיה העולמית של פנטן אשר בוחרת במובילי דעה וסלבריטאים מקומיים לשימוש בפרסום על מנת להגביר את ההזדהות והאהדה עם המותג ולחזק את נאמנות הצרכניות.
מפנטן נמסר, כי "ממחקרים שערכנו עלה כי אפרת רייטן, נתפסת כאחת הנשים המצליחות והמוכרות ביותר בישראל. רייטן משדרת חוכמה, ביטחון עצמי, שמחת חיים, אמינות, כריזמטיות ואלגנטיות, וכמובן היא בעלת שיער יפה ובריא. על כן נבחרה רייטן להוביל את פנטן בישראל בהתאם לערכי המותג העולמי."