משרד הפרסום אדלר חומסקי עלה השבוע בקמפיין חדש לבנק הפועלים. השנה, הקונספט שילווה את המהלך הפרסומי הינו – "גם העסקים הגדולים תומכים בעסקים הקטנים". תחת המסר גייס בנק הפועלים מנכ"לים של חברות גדולות במשק שישמשו כ"מנטורים" ומייעצים לעסקים קטנים. הרעיון הפרסומי הוא שעסקים גדולים למעשה, גם הם תומכים בעסקים הקטנים ומבינים את חשיבותם.
"יום העסקים הקטנים" הינו יום בשנה שבו נקראים תושבי ישראל לבצע את קניותיהם בעסקים קטנים. אלפי עסקים קטנים בכל רחבי הארץ שיצטרפו למהלך, יקבלו אמצעי חשיפה שיאפשרו להם להציע הנחות ומבצעים מיוחדים ללקוחות פוטנציאליים. ההשתתפות ב"יום העסקים הקטנים", שיתקיים בסוף השבוע הראשון של השנה הבאה, 2-3 בינואר 2014 (בימים ה'-ו'), פתוחה לכל בתי העסק הקטנים ברחבי הארץ ללא קשר לזהות הבנק שבו מתנהל חשבונם.
המנכ"לים שנבחרו להוביל את המהלך הפרסומי הם:
- אתי רוטר, מנכ"לית משותפת של רשת קסטרו, המביעה תמיכה בבוטיק הנודד של אנה (אנה לוקצקי) המשמש כבוטיק בגדים מעוצבים
- ירון אנג'ל, מנכ"ל ובעלים של לחם אנג'ל, המביע תמיכה במאפיית לחם יין ביהוד (דגנית עמיחי) מאפייה קטנה ומצליחה שפועלת מזה כ-5 שנים
- משרד פרסום – אדלר חומסקי
- סמנכ"ל קריאיטיב – טל ריבן
- מנהל קריאיטיב- עידן רגב
- קופירייטר- אורי שהם
- ארטדירקטור – קארין גרוס
- מנהל לקוחות – אלעד הרמל
- סופרוויזר- דורין ציפר
- תקציבאית – רונה בצלאל
- מנהל אסטרטגיה – ניר דואר
- פלנר – איילת אספורמס
- מנהלת הפקה- מיטל צורף
- מנהלת מסחר- יפית לוטן
- מפיקה – נעמה הדומי
- מדיה – נטלי קינן ודנה רוזן
- חברת הפקה – שושי ואודי
- בית פוסט- גרוויטי
- במאית – דפנה לוין