קמפיין של Y&R ישראל עבור רשת ב' פורסם במהדורה המודפסת של המגזין 'ארכייב'

"תברח למציאות" , הקמפיין של משרד הפרסום Y&R ישראל עבור רשת ב' ושפ"מ אשר הציג את הסיפורים החדשותיים העכשוויים כאילו היו טלנובלות, נכנס למהדורת נובמבר של מגזין 'ארכייב' , מגזין הפרסום המודפס הנחשב ביותר בעולם.


במרכז הקמפיין עומדת סדרת מודעות המציגות סיפורים חדשותיים המעוצבים בצבעוניות דרמטית המדמה את השפה העיצובית של הטלנובלות. כך למשל ניתן לראות את תמונתם של נשיא ארה"ב ברק אובמה, מזכירת המדינה הילרי קלינטון והנשיא האיראני מחמוד אחמדינג'אד , עם הכותרת "תשוקת הנצים" או את קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל ומנהיגי יוון עם הכותרת "משולש גורלי" .


מטרת הקמפיין הייתה לחזק את המותג "רשת ב" כרשת האקטואליה המובילה בישראל ולייצר עניין בקרב קהלים חדשים . מסע הפרסום עלה לפני מספר חודשים ברשתות קול ישראל השונות , בערוצים 1 ו-10 , בעיתונות הכתובה ובשילוט על גבי אוטובוסים.


בני ברונסקי, מנהל הקריאייטיב הראשי של Y&R ישראל : "אני מאוד שמח וגאה בצוותים ובמיוחד במקרה זה בעבודה המשותפת: בריף פורץ דרך של מחלקת האסטרטגיה, שמתייחס לראשונה באופן גלוי אל החדשות בתור בידור, לקוח שהלך איתנו עם אמירה לא פשוטה וקריאייטיב שהעבירו את המסר באופן חכם ויצירתי".


קרדיטים:



מנהל קריאייטיב ראשי: בני ברונסקי; סמנכ"ל קריאייטיב: דרור נחומי; סמנכ"ל לקוחות: טל פישביין;


סופרווייזרית: עדי שרון; ארטדירקטור: ארבל ברמן; קופירייטר: אורן בן נאים; משנה למנכ"ל ומנהל אסטרטגיה: גיא וינברגר


פלנינג: לידור זוהר אביטן; הפקה: שירה רובס, לירונה ספיבק; עיבודי תמונות: שלומי אמיר; פוסט: אילן מנור.


שפ"מ: מנכ"ל: רונן ברקה, סמנכ"ל שיווק ופרסום: שרית אריסון שטמפלר.


אולי יעניין אותך

danon10
allmarketing83
shilot1
torgi7
torgi1
annyt7

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

מוקאפ
חנויות ספורט
שולחן קינוחים