רשת ההמבורגרים 'BURGERIM', המתמחה בהגשת ארוחת המבורגר במגוון סוגי בשרים וטעמים, עולה בקמפיין רחב היקף בערוצי TV שונים ובערוצי תקשורת נוספים. הקמפיין, תחת המסר Happy Deals ברשת בורגרים לאורך כל שעות היום, עולה בהשקעה של כ- מיליון שקלים, באמצעות משרד הפרסום KDA וילווה גם בדף הפייסבוק של בורגרים באתר ובאפליקציית הרשת.
הקמפיין יציג באמצעות סרטונים חווייתיים, את מכלול ההנאה המוענקת ללקוחות, הן בזכות הקונספט הייחודי (ארוחת זוג המבורגרים או שלישיית המבורגרים במגוון סוגי בשרים וטעמים) והן בזכות הערך המוסף של הרשת הבא לידי ביטוי בתפריט אטרקטיבי (המציע דילים לאורך כל שעות היום, ב- 3 תפריטי הזמנות ביממה, נגישות, מארז 16 ועוד).
מרשת בורגרים נמסר כי הסרטונים מעבירים את המסר של הרשת בצורה קלילה וחווייתית. כל סרטון מציג סיטואציה שונה המבטאת את ערך המוסף של הרשת ללקוחותיה הן מבחינת תמהיל הארוחה (זוג או שלישייה), הן מבחינת היצע הדילים לאורך כל שעות היום והן מבחינת הנגשת החוויה לקהל הלקוחות בכל זמן נתון ומכל מקום.
הקמפיין המדובר התגבש לאחר תהליך הכנה אסטרטגי ושווקי ממוקד, שהושקע ברשת בעזרת חב' הייעוץ היפון ובהנחייתו של מיכה גבעון.
עוד נמסר מהרשת כי עם התרחבות הרשת בארץ, העומדת היום על 44 סניפים בפריסה ארצית, יש בהחלט מודעות לשינוי שהרשת שותפה ליצירתו והתהוותו, בתחום ההמבורגרים בישראל. "רשת בורגרים תמשיך להוביל שינוי זה הן מבחינת תמהיל המוצרים לקהל הלקוחות והן מבחינת המשך הנגשת הסניפים ברחבי הארץ".