קמפיין "ללא התחייבות" להולמס פלייס

רשת מועדוני הכושר והבריאות "הולמס פלייס" יוצאת בקמפיין חדש המקדם מנוי ללא התחייבות. את הקמפיין מובילים המאמנים של המועדונים שלה אשר מזמינים את הקהל הרחב לבוא ולהתאמן במסלול מיוחד ללא התחייבות.


בכך מטפלת הולמס פלייס באחד החסמים העיקריים של אנשים בנוגע למועדוני כושר הוא הפחד מהתחייבות ארוכת טווח.


אלעד הספרי מנהל השיווק של הרשת : "הקמפיין בעצם עוסק במערכות יחסים. מערכת היחסים שבין הולמס פלייס למתאמנים שלה. מועדון כושר זה כמו בן/ בת זוג. אתה רוצה שיהיה לך טוב, אתה רוצה להישאר וליהנות, אבל כשכבר לא טוב לך אתה לא רוצה להיות מחויב. בקמפיין זה לקחנו את המאמנים המקצועיים של הולמס פלייס שהם הנכס החשוב ביותר ברשת ושמנו אותם בפרונט, עומדים זקופים, עם חיוך, ומחזיקים פרח. כשהם מציעים מערכת יחסים שמסמלת קשר איכותי ללא התחייבות."


הקמפיין בהובלת משרד פרסום שלמור-אבנון-עמיחי, בהיקף של כ- 1 מליון ₪ , יועלה בפרסום ארצי נרחב הכולל שלטי חוצות, ביל בורדים, מכוונים ותחנות אוטובוס.

אולי יעניין אותך

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
HW150-BP14986ES8
מיץ פירות הדר בתוספת ויטמין סי פרימור צילום עמית שטראוס
Aktivia aktuelle Version 27.2.13
326829521_575297084091424_2739254424070645283_n_1736148176872

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

יאיר ניצני בקמפיין עיגול לטובה עבור המרכז לחיילים בודדים על שם מייקל לוין - צילום
נגה גלנצר - צילום באדיבות המצולמת
שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר