קמפיין "מי עדן 70%" זכה בפסלון כסף בתחרות GOLDEN DRUM

קמפיין הפרסום של מי עדן "70% מגופך הם מים" זכה בפסלון כסף בתחרות הבינלאומית היוקרתית GOLDEN DRUM, המתקיימת זו השנה ה- 14.



הקמפיין, מבית היוצר של משרד הפרסום באומן בר ריבנאי, צולם במשך 3 ימים באירופה, ומשתמש בטכניקה מיוחדת של סאונד המדמה "שיקשוקי מים".



מבאומן בר ריבנאי נמסר הבוקר כי "הקמפיין ממשיך בפעולת חיזוק המותג, תוך בידול קטגוריית המים המינרלים הטבעיים בכלל ומי עדן בתוך הקטגוריה בפרט. הסלוגן: "70% מהגוף שלך הם מים, איזה מים ממלאים אותך?" מציג את הרציונאל הפרסומי המחדד חשיבות בחירת המים האיכותיים ביותר עבור הגוף שלנו!."




קרדיטים:


מי עדן:


סמנכ"ל שיווק: אורית גזית


מנהלת תקשורת שיווקית מי עדן: הילית הראלי



באומן בר ריבנאי:


משנה למנכ"ל לקריאייטיב: דיויד אדלשטיין


הפקה ב.ב.ר: דורית גווילי, אודליה נחמיאס


קופירייטר: יריב רטנר


ארט דירקטור: ענת זבצקי


מנהל לקוחות: בני רון


תקציבאית בכירה: אפרת פרנקו


אסטרטגיה: עמית קורן


במאי: אוהב פלנץ


חברת הפקה: גוסטבו

אולי יעניין אותך

קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
יודי רקאנטי וסיגלית הורן גלפרין קרדיט משה נייס
מימין- גיל סמסונוב, סרן עומר באומן שחזר שנפצע במהלך המלחמה בעזה. בנו של יורם

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

שלי זהבי, בעלים משותפים בקבוצת פיט האוס ומאיר קנר מנכל חטיבת הספורט קבוצת תמוז קרדיט רום תייר
קרן שתוי מנכלית קבוצת הולמס פלייס צילום יוני רייף
גיימינג