קניון ארנה משיק בימים אלו מתחם חדש, ממותג ומרכזי, בו יפעלו בתי הקפה הממוקמים בקניון. לאחר שרשתות בתי הקפה המובילות בארץ גילו את הפוטנציאל הטמון בקניון "ארנה" ומיקמו עצמם בסניפים גדולים בתוך הקניון (120-150 מ"ר), ועם כניסתו של "קפה הלל" לקניון, החליטה הנהלת "ארנה" על הקמת מתחם שירכז את כל בתי הקפה בהשקעה כוללת של כחצי מיליון דולר. בין הרשתות בממוקמות במתחם החדש: "קפה ג'ו", "קפה הלל", "ארומה" ו"קפה נטו" .
בעקבות הצלחתה הרבה של שדרת המסעדות הנמצאת מחוץ לכותלי הקניון, הוחלט בהנהלת הקניון להקצות מתחם מיוחד לרשתות בתי הקפה המעדיפות דווקא את פנים הקניון, ולמקם בסמיכות את ארבעת הסניפים המובילים. בארנה מתכננים לקיים במתחם החדש מופעים ופעילויות שיוסיפו מימד תרבותי למקום.
מיכל בשור, מנהלת השיווק של קניון "ארנה": "ארומה, קפה הלל, קפה נטו וקפה ג'ו יפעלו בארנה בכפיפה אחת. בניגוד למרכזי קניות אחרים בהם מפסיד הצרכן מהיעדר תחרות, בארנה אין בלעדיות בתחומים מסחריים, כי אם שוק חופשי והוגן המתחרה על חוויה, שירות ועל כיסו של הצרכן. עד כה נמכרו בארנה למעלה מ-9,000 כוסות קפה ביום. אולם כיום, עם פתיחת הסניפים הנוספים והמתחם החדש, אנו צופים כי זירת הקפה תכפיל ואף תשלש את המכירות. להערכתנו צפויות מכירות של כ- 18,000 כוסות קפה מדי יום".