בתום תהליך של בחינת מספר משרדים המתמחים בתוכן ופרסום דיגיטלי, החליטה הנהלת קניון הדר למנות את חברת אקליפטוס, המתמחה ביצירת תוכן לנהל עבורה את תקציב הדיגיטל ולהוביל עמה תהליך אסטרטגי רחב למיצוב מחדש של הקניון.
לדברי איל סקוזה מנכ"ל קניון הדר: "בחנו מספר משרדים מובילים בתחום ובסופו של תהליך מיון קפדני, החלטנו למנות את אקליפטוס, על בסיס הניסיון המגוון שלהם בעבודה עם רשתות אופנה ומותגים מובילים" עוד לדבריו: "אני שמח על הבחירה ובטוח כי לקוחותינו ייהנו מתוכן עשיר ומגוון, שישלים את חווית הקניה בקניון".
לדברי ארז ברכץ, מנכ"ל אקליפטוס: "אנו מודים להנהלת הקניון על האמון המקצועי ושמחנו לגלות שותפים שמבינים את הפוטנציאל לפעילות ענפה בזירה הדיגיטלית"