קניון לב המפרץ משקיע חצי מיליון שקל באירוע לקמעונאים

קניון לב המפרץ יוזם אירוע מיוחד לבכירי ענף הקמעונאות בארץ, בהשקעה של חצי מיליון שקל, לרגל השקת המהפך שהוא עובר. כוכבו של האירוע יהיה פאקו אנדרהיל, גורו הקמעונאות הבינלאומי. האירוע יתקיים ב-27 בפברואר ב"ארקה" בנמל תל אביב.



אנדרהיל, הראשון שהפך את הקניות למדע, ירצה באירוע על מדע הקניות בקניונים ויציג את פרופיל הקניון המצליח של שנות ה-2000, זה שמגשים את תפיסת הריטיילטנמנט – שילוב בין בידור לקמעונאות. ניצן אריאל, מנכ"ל קניון לב המפרץ:" אנדרהיל היה הראשון שהראה שאפשר ורצוי גם אחרת בענף הקמעונאות וכי קניות והתנהגות צרכנית הן מדע אמפירי לכל דבר".



16 שנים לאחר הקמתו נמצא הקניון הוותיק בעיצומה של מתיחת פנים, בהשקעת ענק של 200 מיליון שקל. הקניון, שנמצא בבעלות משותפת של "שופרסל", "אמפל" ו"א.דורי", עובר כעת מהפך יסודי, הכולל שיפוץ מקיף, עיצוב מודרני ושינוי משמעותי בתמהיל העסקים והחנויות.



המהלך המכריע ביותר בתהליך מתיחת הפנים של הקניון הוא הקמתו, בעלות של כ-100 מיליון שקל, של מתחם הקולנוע הגדול והמפואר ביותר בישראל, בבעלות חברת "ת.י. תיאטראות". המתחם יכלול מספר שיא של 23 בתי קולנוע במבנה איצטדיוני, מתוכם ארבעה אולמות VIP, עם מערכות הקרנה וסאונד מהמתקדמות בעולם וכורסאות ישיבה ארגונומיות, שישמשו במהלך היום לקיום כנסים, מפגשים עסקיים ואירועים פרטיים.


אולי יעניין אותך

 אהרנסון
משפך שיווקי
1773315519_JerusalemMuniLogo1
15952pic29

שתפו את הכתבה

הכתבות החמות

-השד - האגודה למלחמה בסרטן
125224_NAT_NZסקצרס נשים מחיר 279
דרור-אורפז-קרדיט-משה-נייס