במסגרת החדשנות יפתח הקניון את שעריו למגוון רחב של אומנים ויוצרים ישראלים בלבד אשר יציגו את עבודותיהם ברחבי הקניון בשלל תחומים מעניינים כמו : פסלים, ציירים, צלמים, קרמיקה, תכשיטים ואביזרי אופנה, זכוכית, אקססוריז ועוד. פריסת המדיה תחת הסלוגן "בגלריה" תכלול: מודעות בעיתונות מקומית, הארצית והמגזינים, תשדירי רדיו, שילוט חוצות, פעילויות קד"מ מקיפות. הקמפיין יעלה באמצע פברואר עד סוף מרץ ונאמד בהשקעה של 250 אלף דולר באמצעות משרד הפרסום צדר יריב. לדברי נעמה בליצקי מנהלת השיווק של הקניון הגדול: "מטרת הקמפיין היא להדגיש את ערכי הקניון הגדול הבולט בתמהיל וחווית הקניות והבילוי אותה הוא מציע" . לדבריה "אנו עדים לעלייה חדה במספר האמנים ואומנים אשר יוצרים קשת רחבה של אומנות על סוגיה השונים ומחפשים במה אלטרנטיבית. בחרנו לתת להם במה במסגרת הקניון ביריד מחודש אשר כל כולו יצירה ישראלית בלבד. ראינו את הצורך לקרב את האומנות אל הקהל הרחב במסגרת יריד איכותי ומגוון יותר". גלריית האומנים פתוחה חינם להנאתם של באי הקניון אשר ייחשפו לתרבות האומנות מדי יום ג' בשעות פעילות הקניון.העבודות שימכרו מתאפיינות בצבעוניות, חדשנות, מקוריות ועיצוב מרהיב. בנוסף מידי שבוע תתקיים "חשיפת אומן" הקניון נותן במה לאומנים בתחילת דרכם אשר יציגו את עבודותיהם במסגרת היריד ובכך יקבלו חשיפה רחבה יותר, לראשונה אנו מוציאים את האומנים מחוץ למוזיאונים ולגלריות. אנו מאמינים בקהל האיכותי הפוקד את הקניון ונותנים לו ליהנות מחוויה תרבותית אומנותית שונה. דוכני התצוגה והממכר יעוצבו בקו איכותי ומקורי בסטנדרטים גבוהים המשדרים אלגנטיות וחמימות.