בימים אלה משיק קניון קרית אונו את הקניון המחודש והשלמת האגף החדש המגדיל באופן משמעותי את הקניון שיגיע ל-24,000 מ"ר מסחרי.
לרגל ההשקה יוצא הקניון בקמפיין ארצי ואזורי רחב היקף בעלות של כ- 2 מיליון ₪, באמצעות משרד הפרסום ערמוני- בייטס. הקמפיין יכלול: עיתונות ארצית ומקומית, ג'ינגלים ברדיו, שלטי חוצות בפריסה ארצית, שילוט ע"ג אוטובוסים וקמפיין אינטרנט רחב. הסיסמא שתוביל את הקמפיין: "קרוב לבית- גדול מהחיים!!!".
לדברי אביב צ'סלר-יניב, מנהלת השיווק של הקניון: "בעידן של ריבוי קניונים וגירויים, קיים צורך מתמיד ליצור בידול וייחוד לקניון ועל כן בחרנו בקמפיין מתוחכם, שונה וייחודי. בניגוד למקובל בענף הקניונים, אשר פונה לקהל הנשי ועושה שימוש בפרזנטוריות, הקמפיין של קניון קריית אונו פונה גם לקהל הגברי ועושה שימוש בפרזנטורים גברים, תוך הצגת מגוון סיטואציות ביתיות, המתרחשות בתוך הקניון."
עוד מסרה אביב צ'סלר-יניב כי הקו הפרסומי של הקניון יתמוך במיצוב הנבחר של הקניון: נוחות ושייכות, תוך הטמעת תחושת "הבית השני שלי".