קניון עזריאלי רמלה, נבנה לפני כשנה ומהווה מבנה חדשני ומתקדם, על ציר מרכזי, ומאגד כ- 150 חנויות ודוכנים על פני שטח של כ- 23,000 מ"ר.
הנהלת הקניון בחרה להוסיף 3 עסקים חדשים: אנגויסטיק, רדיו אלקטריק ומרקה ו-2 מוסדות שירותיים לציבור:CARE שירותרפואה וברלינגטון אינגליש, ובכך סיימה לאכלס לראשונה את הקניון במלואו. בנוסף בעתיד הקרוב צפויות להיפתח חנויות נוספות – רשת התכשיטים פנדורה, פאזלנד, רשת קופיז, פופה טבקו וחומוס אליהו.
לפי נתוני חברת המידע ריס (RIS), אשר מנתחת את נתוני הקופות של רשתות בקניונים ובמרכזי מסחר, חלה בחודשים האחרונים, מאי-אוגוסט, עלייה במכירות בקניון עזריאלי רמלה, אשר צוין לטובה מבין הקניונים בישראל זה החודש הרביעי ברציפות. בחודש אוגוסט לבדו נרשמה בקניון עלייה במכירות של כ- 17.3%. זאת לעומת התקופה המקבילה ב-2015,יותר מפי שניים מהעלייה הממוצעת הארצית. הסיבה לכך היא ככל הנראה המשך שדרוג תמהיל העסקים והגעת הקניון לתפוסה מלאה לצד פעילויות שיווק ויוזמות חדשות דוגמת "שופינג שאטל", "קולנוע עזריאלי לילדים", מופעי בידור, ירידים ייחודיים ומבצעי מכירות עם הרשתות המובילות.
צביקה רוזנטל, מנכ"ל קניון עזריאלי: "אנו מברכים על הגעתן של הרשתות החדשות לקניון עזריאלי רמלה ונרגשים מאכלוסו המלא של הקניון. הוספת בתי העסק החדשים מייצגת את הרצון שלנו לשפר את מגוון העסקים ומתן השירות עבור קהל לקוחותינו לצד דגש על היתרון היחסי שלנו כקניון מוביל. שמחנו לקבל את נתוני חברת RIS האחרונים, המשקפים את החשיבות של הקניון כמנוע צמיחה מרכזי באזור וחשיבות העסקים שבו".