קניון שבעת הכוכבים בהרצליה יקיים יריד מעצבים צעירים שיתקיים תחת הכותרת "מעצבי המדינה- הדור הבא". הפסטיבל ימשך שלושה ימים (14-16 במאי) ובמסגרתו יקובצו תחת קורת גג אחת כ-50 מעצבים ישראלים בתחילת דרכם, המתמחים בעיצוב אקססוריז- הטאץ' האופנתי לכל מראה וגם לבית – שיציגו את יצירותיהם: מתכשיטים, חגורות ותיקים ועד שידות ובובות נוי. 12 מהמעצבים מסומנים כהבטחות הגדולות של התחום.
זהו פסטיבל האקססוריז השני שיוזם הקניון. בעקבות ההצלחה הרבה של הפסטיבל הקודם, שנערך רק לפני ארבעה חודשים, החליטה הנהלת הקניון להפוך את האירוע למסורת ולקיימו מעתה מספר פעמים בשנה.
בהפקת הפסטיבל ובפרסומו הושקעו כ-220,000 ₪. הקמפיין הפרסומי כולל דיוור ישיר של תלי-דלת ל-110,000 בתי אב בכל איזור השרון ובשכונות הצפוניות של תל-אביב וכן פרסום מודעות בעיתונים הארציים ובמקומוני השרון. הקמפיין באמצעות משרד הפרסום "בריקמן".
את הפסטיבל מפיקה חברת "לביא וינגרטן שיווק קריאטיבי", העוסקת בחשיפה ובקירוב של יוצרים צעירים לקהל הרחב וביצירת תכנים תרבותיים למקומות ציבוריים.
הדס למדן, סמנכ"ל השיווק: "קניון שבעת הכוכבים מציין את חגיגות ה-60 למדינת ישראל באירוע מושקע ומעוצב. הפסטיבל נותן הזדמנות לעשרות מעצבים צעירים ישראלים מתחומים שונים לפרוץ לשוק ולהגיע לקהל הרחב. כמו בכל פעילות של הקניון, גם הפעם עמדה לנגד עינינו חשיבות התרומה לקהילה והפסטיבל עונה על מטרה זו במתן סיוע למעצבים הצעירים לפרוץ לראשונה".