ארנה, מרכז הבילוי והקניות שבמרינה הרצלייה, מקדים את מכירות סוף העונה של הקניונים והרשתות הגדולות, ופותח ב"נוק אאוט" – 3 ימי מכירה של הנחות בחנויות המרכז. ה"נוק אאוט" יתקיים בין התאריכים 16-18.06.05, ימים חמישי עד שבת, במהלכם צפוייה תנועה מוגברת של קונים.
מיכל בשור, מנהלת השיווק של ארנה: "הקהל הישראלי חובב מבצעים ומכירות מיוחדות ומגיע בהמוניו לאירועים וירידים של סיילים. במקום להמתין לסוף העונה, החלטנו להיות ראשונים שיצאו במבצעי הקיץ, ובניגוד למרכזי קניות וקניונים אחרים אשר מקדישים יום אחד ובודד למכירות, אנו מקיימים 3 ימים של נוק אאוט אופנתי. אנו צופים כי הפדיון היומי ישולש בעקבות ה"נוק אאוט", ובימים אלה מגיע מלאי מיוחד לחנויות".
לקראת ה"נוק אאוט" מעלה ארנה קמפיין טלוויזיוני בערוצים המסחריים 2 ו– 10. הקמפיין, בהשקעה של 200,000 ₪ יעלה ביום שלישי, 14.06.05, למשך 4 ימים באמצעות משרד הפרסום GPS מקבוצת אדלר–חומסקי–ורשבסקי.