גבריאל רוטר, מנכ"ל קסטרו הודיע היום עם מסירת הדו"חות הכספיים לרבעון השני של שנת 2007 כי החברה ממשיכה גם ברבעון השני של השני להציג גידול במכירות על אף עיתוי חג הפסח וגידול משמעותי ברווח הנקי.
ההכנסות לרבעון השני הסתכמו בכ- 133.7 מיליון ₪ לעומת כ- 129.2 מיליון ₪ ברבעון בההמקביל אשתקד, דהיינו גידול של כ- 3.5% . הרווח הנקי לרבעון הסתכם בכ- 14.5 מיליון ₪ לעומת 8.4 מיליון ₪, דהיינו גידול של כ- 71.6% הרווח התפעולי עלה בשיעור של כ- 5.6%.
כיום מונה רשת החנויות 146 חנויות בישראל וברחבי העולם.
רוטר, מנכ"ל משותף של קסטרו מודל, מסר כי הוא "שמח שהצלחנו להראות שיפור בכל הפרמטרים גם ברבעון השני. במבט על חצי השנה הראשונה של השנה, אשר מנטרל את השפעת עיתויו של חג הפסח הצלחנו להראות גידול דו ספרתי בשיעור ההכנסות, הרווח הגולמי, הרווח התפעולי וכמובן הרווח הנקי, בהשוואה למחצית הראשונה של השנה שעברה. השוק הישראלי ממשיך להיות אטרקטיבי עבורנו ובמהלך השנה החולפת פתחנו בו 10 חנויות נוספות, זאת במקביל לפתיחתן של 8 חנויות נוספות בשווקים השונים בהם אנו פועלים בחו"ל. אנו רואים בפעילותינו בגרמניה פוטנציאל רב ולכן החלטנו ביחד עם שותפינו במיזם, קונצרן OTTO, להמשיך את שיתוף הפעולה בינינו."
קסטרו – נקודות ציון
קבוצת קסטרו נוסדה בשנת 1950 על-ידי מר אהרון קסטרו והפכה לחברה בשנת 1973. קבוצת קסטרו עוסקת בעיצוב, ייצור ושיווק של מוצרי הלבשה לנשים ולגברים. לרשת קסטרו 146 ברחבי העולם מתוכן: בישראל, 99 חנויות בישראל ו- 47 חנויות מחוץ לישראל.
"קסטרו" – מפעלים ועובדים
מערך השיווק של התשלובת מעסיק 967 עובדים.
המטה של תשלובת "קסטרו" בבת-ים 262 עובדים.
סך העובדים בתשלובת האופנה "קסטרו" 1229 עובדים.
הבעלות של "קסטרו"
בבעלות משפחות קסטרו-רוטר כ –% 64.1 מהמניות.
בבעלות חברת בת "קסטרו – שיווק" – כ- 6.86% מהמניות.
בבעלות הציבור – כ- 29.04% מהמניות (כולל הראל השקעות בביטוח בע"מ כבעל ענין).