החנות הראשונה נפתחה בגן העיר ת"א בשטח של כ- 200 מ"ר בהשקעה של כשלושה מיליון ₪. ביום השקת החנות בגן העיר יפתחו במקביל 15 חנויות CASTRO HOME . גובה ההשקעה הכוללת בכניסה לתחום כלי הבית והלייף סטייל ופתיחת רשת החנויות החדשה CASTRO HOME השקיעה קסטרו כ- 30 מיליון ₪.
רון רוטר מנכ"ל קבוצת קסטרו-הודיס אמר היום: "אני שמח לפתוח היום את חנות הדגל הראשונה של הרשת החדשה לכלי בית ולייף סטייל – CASTRO HOME. קסטרו הום הוא "ילד" נוסף של בית האופנה ולכן בתמהיל המוצרים עיקר הדגש הוא על טקסטיל בית תוך הקפדה על איכות, סטייל ואופניות. כבר עכשיו פתחנו 15 חנויות ברחבי הארץ, ועד סוף שנת 2022 יוקמו כ- 30 חנויות. בכניסה לתחום כלי הבית והלייף סטייל השקענו כ-30 מיליון ₪. אנו רואים בהתרחבותה של קסטרו במותג כלי הבית והלייף סטייל החדש כצעד מתבקש להרחבת המשפחה. אין לנו ספק ככפי שהשקנו את מותג הגברים ולאחר מכן את מותג הילדים שהפכו בין לילה למותגים המובילים והאהובים ביותר, כך יהיה גם עם מותג CASTRO HOME שיהיה חלק מכל בית בישראל. כעת אנו למעשה מעניקים ללקוחותינו את כל הדרוש להלבשת הבית ולכל בני המשפחה. אנו מאחלים לכל בית ישראל שנה טובה".
מיה נפתלי, מנהלת תחום CASTRO HOME אמרה: "בבחירת ועיצוב הפריטים רצינו לייצר הרמוניה בין רהיטים, אביזרים וכל האלמנטים שנמצאים בבית ונותנים תחושת נינוחות, שמתאימה לכל בני הבית ולא על חשבון הצרכים שלהם. בנוסף שמנו דגש על עיצוב ואיכות המוצרים ועל ליין FRIENDS OF NATURE שמכיל מוצרים מחומרים אורגניים וניתנים למחזור. תמהיל המוצרים שלנו מגוון ונותן מענה רחב לטקסטיל, כלי אוכל, כלי אמבטיה, מטבח, ניחוחות וכמובן מתנות לחג״
מור פסו אבלגון סמנכלית השיווק: "כחלק מהקמת מותג משלב הקונספט ועד הביצוע, היה לנו חשוב לייצר שפה שתמשיך את הקו של קסטרו כבית אופנה, אבל גם ליצור מותג מבודל עם ערכים משלו ושהצרכן יבין ישר שהבית של קסטרו הוא בית נוטף סטייל, בית שחיים בו, ולא בית שהוא מוזיאון. השפה החדשה באה לידי ביטוי בנקודות המכירה וכמובן באתר הסחר, תושק באמצעות קמפיין אונליין ואופליין כמו גם שיתופי פעולה עם משפיענים מתחום העיצוב והלייף סטייל״